گوناگون

میرعمادی: افزایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در گرو وحدت و همدلی است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد گفت: افزایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در گرو وحدت، همدلی و پایداری در مسیر انقلاب و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‎های این هفته شهرستان خرم آباد، افزود: در صورت توجه همزمان ملت و دولت به این دو مولفه مهم، امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران به زانو در می‎آید و شیطنت دولتمردان آن در مسیر مذاکرات هسته‎ای کارساز نخواهد بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضاء مجلس خبرگان، تحلیل جامعی از مسائل منطقه ارائه کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام خونین 17 شهریور، تصریح کرد: با وقوع این قیام، آمریکا دریافت که باید در حمایت از شاه تجدید نظر کند و رژیم شاهنشاهی نیز متوجه شد که توان مبارزه با ملت را ندارد.

میرعمادی اضافه کرد: قیام 17 شهریور بیانگر عزم مردم برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی بود و خون شهدای این قیام درخت انقلاب را تنومند کرد.

وی با اشاره به 11 ذی‎القعده سالروز ولادت امام رضا(ع)، گفت: مناظرات این امام بزرگوار با اندیشه‎وران، فرقه‎ها و مذاهب مختلف گویای بعد علمی ایشان است.

امام جمعه خرم‎آباد افزود: استقرار نهادها و سازمان‌ها در هر منطقه بیانگر توسعه هر منطقه بوده اما لرستان متاسفانه از وجود برخی ادارات از جمله سازمان اموال تملیکی محروم است.

میرعمادی اظهار کرد: برای فروش اموال ضبط شده در استان دچار مشکل هستیم که از مسئولان درخواست می‎شود نسبت به استقرار این سازمان در لرستان اقدام کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا