گوناگون

نمایندگان مجلس به وعده های بودجه ای خود عمل کنند

81209908 5775849

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ رضا گنجی ˈ روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : نمایندگاه محترم همچنان که وعده تخصیص اعتبار برای اجرای طرح ها را می دهند با تامین این اعتبارات وعده های خود را عملی کنند.

فرماندار جویبار از تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 متعلق به نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اتمام طرحهای نیمه تمام جویبار خبر داد و افزود : امیدواریم با تخصیص این اعتبار شاهد اتمام برخی از طرح ها باشیم .

وی به کاهش 25 درصدی اعتبارات تملک دارای شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود : 52 میلیارد ریال از این محل اعتبار تخصیص یافته است که کافی نیست.

فرماندار جویبار یکی از مشکلات این شهرستان را نامناسب بودن وضعیت راه ها دانست و گفت : راه های جویبار محل گذر مسافران از سراسر کشور است ولی با اعتبارات محدود شهرستانی نگهداری می شود.

وی از اداره کل راه و شهرسازی مازندران انتقاد کرد و افزود : با وجود درخواست مکرر از مسوولان این اداره کل برای بازدید از وضعیت راه های جویبار، تاکنون به این درخواست پاسخی ندادند.

او ادامه داد: متاسفانه اعتباراتی که برای حوزه راههای جویبار تخصیص می یابد به اندازه ای محدود و اندک است که نمی تواند جوابگوی رفع مشکلات موجود دراین بخش باشد .

فرماندار جویبار گفت: کندی روند اجرای طرحهای تعریض و ایمن سازی جاده های جویبار به دلیل تخصیص اندک اعتبارات سال ها باقی مانده است .

وی افزود : نبود ایمنی در راه های جویبار منجر به بروز تصادفات دلخراشی می شود که فوت چند تن از شهروندان دراین جاده را شاهد هستیم.

گنجی گفت : اتمام طرحهای تعریض جاده های منتهی به جویبار نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و اجرای این طرحها خارج از اعتبارات شهرستانی است.ک/2

7329/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا