گوناگون

هیچکدام از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه به بهره‌برداری نرسیده ‌است

‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پیشرفت نامناسب مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه صنعت و معدن انتقاد کرد.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در سفر سه سال پیش مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مصوبات خوبی در حوزه صنعت و معدن داشتیم، اما هیچکدام از این مصوبات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی از جمله خودروسازی، بیوایمپلنت، بیواتانول و قیرگوگردی از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه بودند که اجرای آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه صنعتی استان و ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دو پروژه خودروسازی و بیوایمپلنت از پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، تصریح کرد: امیدواریم این دو پروژه هرچه سریع‌تر اجرایی شوند.

رحیمی با بیان اینکه در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور بر اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری تاکید شد و از خواسته‌های ما بود، افزود: ایشان هم تاکید داشتند که این مصوبات جزء اولویت‌های دولت است. دو هفته پیش با حضور معاون وزیر و استاندار، جلسه‌ای مفصل برای بررسی پروژه‌ها داشتیم و انتظارات استان مطرح شد.

رحیمی با اشاره به اینکه گفته می‌شود برخی از این پروژه‌ها توجیه اقتصادی ندارند، خواستار تعریف پروژه‌های جایگزین برای آنها شد و افزود: البته بخشی از تسهیلات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه جذب شده است، ولی سازمان‌های توسعه‌ای نیز باید پای کار بیایند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا