گوناگون

ورزش نماد مقاومت و شکوه امت اسلامی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش نماد مقاومت و شکوه امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اردبیل، «ایوب بهتاج»، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در آئین گلریزان سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه، ورزش را نماد مقاومت و شکوه امت اسلامی برشمرد و افزود: جنگی که امروز در غزه برپا شده جنگ نابرابر جبهه‌ی باطل علیه جبهه‌ی حق و حقیقت است و در این میدان جنگ آنچه مایه‌ی تأسف است اینکه کشورهای عربی منطقه نیز حامی رژیم صهیونیستی هستند.

وی تصریح کرد: در حالی این جنگ نابرابر در منطقه علیه امت مظلوم و اسلامی فلسطین و غزه شکل گرفته است که در اوج عدم حمایت مجامع بین‌المللی و جهانی و کشورهای منطقه در زیر سنگین‌ترین هجمه‌ها قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در روزی که در گرامی‌داشت نبرد علی(ع) با عمرو بن عبدود به نام روز پهلوانی نامگذاری شده امروز قهرمانان و ورزشکاران گرد هم آمدند تا ضمن اعلام انزجار از بی‌رحمی رژیم با مردم غزه که امروز به نماد و نشان مقاومت تبدیل شده همراهی و همدردی کرده و اجازه ندهند عالم اسلام در سایه‌ی جنایت‌های این رژیم غرق خون شوند.

بهتاج حضور ورزشکاران در عرصه‌های مختلف با حرکت‌های ورزشی بسیار موثر و تأثیرگذار دانست و گفت: شاید در هیچ مقطعی سراغ نداریم که قهرمانان ما در عرصه‌ی ورزش و در رویارویی با رژیم صهیونیستی به آئین انسانیت و حریت از مبارزه رویگردان نشده باشند که نمونه‌ی آن قهرمان پرافتخار این دیار احد پازاج است که در مسابقات المپیک در رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به حضور در میدان مبارزه نشد که همه بدانند که جمهوری اسلامی ایران این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسد.

قهرمانانی ماندگارند که پهلوان‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه‌ی اردبیل با بیان اینکه اگر حضرت علی(ع) به عنوان پهلوان معرفی می‌شود، پهلوان عبادی، سیاسی و جسمی است، افزود : قهرمانانی ماندگارند که پهلوان‌اند.

حجت الاسلام فیاضی افزود: اگر پهلوانی به قوای جسمی خود تکیه کند، نمی‌تواند پهلوان باشد.

وی با اشاره به غمگین شدن ملت ایران در پی جنایت‌های غزه، تصریح کرد: در سی و چند روزی که اسرائیل با مردم غزه در جنگ است، بیش از 38 هزار تن راکت و بمب بر سر این مردم بی‌دفاع فرود آورده است.

فیاضی هدف از جنایت‌های غزه را برتر معرفی کردن قوم یهود در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز روز مقاومت با نام روز ورزش‌های پهلوانی نام گرفته است، ورزشکاران و پهلوانان انقلابی ما از مردم مظلوم غزه دفاع و حمایت می‌کنند.

براساس این گزارش، این مراسم که به همت بسیج ورزشکاران استان اردبیل در سالن ورزش رضازاده اردبیل برگزار شد، از 13 نفر شامل افتخارآفرینان عرصه‌های ورزشی در میادین بین‌المللی که حاضر به رقابت با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند هم‌چنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ورزشکاران پهلوانی و زورخانه‌ای با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا