گوناگون

پایان رکود پروژه‌های صنعتی، عمرانی و اقتصادی منطقه با سفر رئیس‌جمهور به اردبیل

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: رکود پروژه‌های صنعتی، عمرانی و اقتصادی منطقه با سفر رئیس جمهور به اردبیل طی هفته جاری پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، «کمال‌الدین پیرموذن» سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل در جمع نمازگزاران با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، افزود: هیچ فرد و کشوری در دنیا نمی‌تواند حرکت ارزشمند مردمی ملت شریف ایران را زیر سوال ببرد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت طی هفته‌ی جاری به استان، تصریح کرد: مردم شریف استان همانطوری‌که در سفر ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با شعار «هاشمی هاشمی تو را به روح امام اردبیل استان شود»، این‌بار نیز در کمال ادب و احترام موضوع اشتغال جوانان را از رئیس‌جمهور درخواست کنند.

پیرموذن با بیان اینکه در جلسات مکرر با رئیس‌جمهور از شخص ایشان خواستیم که به لحاظ گردشگر بودن اردبیل، این سفر در مهرماه انجام شود، اما ایشان به‌لحاظ اهمیت موضوع و علاقه‌ی خاص به مردم استان با این موضوع موافقت نکردند، چون ایشان در این سفر دستور اختصاص 100 درصدی بودجه‌ی عمرانی و صنعتی استان را صادر می‌کنند تا پیش از آغاز زمستان کارهای عملیاتی فراوانی در استان انجام شود.

نماینده‌ی مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی رئیس‌جمهور را تبلور اراده‌ی ملت و توهین به شخص وی را توهین به ملت دانست، و خطاب به افراطیون و تندروها گفت: رهبر معظم انقلاب دیپلماسی نرمش قهرمانانه را به این دولت ترسیم کرده و هیچکس حق ندارد رئیس‌جمهور را اذیت و کاسه‌ی صبرش را لبریز کند.

پیرموذن از مردم استان خواست با حضور گسترده خود در استقبال از رئیس‌جمهور توسعه‌ی متوازن استان را درخواست کنند که این حضور می‌تواند قدرت چانه‌زنی فرزندان انقلاب در گروه 1+5 را افزایش دهد.

وی در پایان از دولت «تدبیر و امید» به‌لحاظ انتخاب با ذکاوت‌ترین استاندار تاریخ استان و عصر حاضر برای اردبیل قدردانی کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا