گوناگون

پرداختن به موضوع غدیر در رشد فکری دانشجویان تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ‘محمد جواد موحد ‘در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان البرز در کرج بر تشریح گسترده ابعاد مختلف موضوع دینی و معنوی غدیر در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: بحث غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است که پرداختن به این موضوع می تواند در رشد فکری دانشجویان تاثیرگذار شود.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه و مدیران این مراکز علمی نقش محوری در ترویج فرهنگ غدیر در بین دانشجویان دارند ضمن آنکه قشر دانشجو نیز باید در این بخش تلاش بیشتری کند.

در این نشست که 24 تن از روسای مراکز دانشگاهی استان البرز حضور داشتند ، راه های همکاری بین دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت .

مقرر شد نشست های هم اندیشی برای تعامل بیشتر در زمینه های مرتبط با دانشگاه ها به صورت ماهانه و به میزبانی یکی از دانشگاههای استان برگزار شود.

برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای راهیان نور روسای دانشگاه ها و برخی از مسوولان استان، اجرای برنامه های یادواره شهدا در دانشگاه ها و برگزاری کنگره ی شهدا در مجموع یادواره های برگزار شده در دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به ریاست دکتر محمد علی قره رئیس دانشگاه های پیام نور استان مطرح شد.

نخستین نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان البرز با دبیری بسیج دانشجویی استان وبا حضور سردارعلی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مسئول حفاظت سپاه امام حسن (ع)، مسئول فرهنگی سپاه البرز، معاون اجرایی سپاه استان و سرهنگ باهک مسئول کنگره شهدای البرز در سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا