Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرعمومیماشين

پژو ۵۰۸ جدید سال آینده میلادی وارد بازار می شود + عکس

کمپانی خودرو سازی پژو به تازگی اعلام کرده که قصد دارد با الهام از خودروی مفهومی Instinct در سال آینده پژو ۵۰۸ جدید خود را وارد بازار کند . این خودرو جدید در دسته سدان های بزرگ قرار دارد و احتمالا یک رقیب جدی برای تولید کنندگان خودروهای خانوادگی خواهد بود . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

پژو ۵۰۸ جدید که کمپانی پژو و در حقیقت همان گروه PSA قصد دارد در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند دارای ظاهری شبیه به خودروی مفهومی Instinct بوده و به دنبال به چالش کشیدن خودروهایی همچون فورد Mondeo ، اپل Insignia، و حتی خودروی جدید Arteon فولکس‌ واگن است.

البته این خبر ابتدا در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۷ ژنو توسط مدیر تولید پژو آقای لورن بلانشه اعلام شد و طبق گفته او این مدل جدید می تواند خلا موجود در میان خودروهای سدان بزرگ را پر کند .این گروه خودرو سازی قصد دارد با ساخت یک خودرو خانوادگی پیشرفته موقعیت برند خود را در بازار تثبیت کرده و البته او این وظیفه را به برند DS محول کرده است .

سدان یا سالون به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحا صندوقدار می‌ گویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌ تواند دو یا چهار در داشته باشد. سدان متداولترین شکل طراحی بدنه خودرو است.

پژو ۵۰۸ جدید دارای نسخه‌ به‌ روز شده‌ ای از کابین خودروهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ بوده و از پلتفرم EMP2 بهره می برد . این خودرو با استفاده از یک پیشرانه‌ هیبریدی بنزینی الکتریکی چرخ‌ های خود را به حرکت در می‌ آورد. این پیشرانه به خودروساز امکان ارائه‌ مدل کاملا الکتریکی خودرو را نیز می‌ دهد که این یک ویژگی منحصر بفرد است .

اما شرکت خودرو سازی سیتروئن بر خلاف پژو هیچ برنامه ای برای تولید خودوری سدان بزرگ نخواهد داشت و بیشتر روی ساخت کراس‌ اور C5 Aircross تمرکز کرده است .

در انتها نیز بد نیست اطلاعاتی را در مورد گروه PSA یک شرکت خودروسازی فرانسوی و چند ملیتی است ارائه دهیم . که خودروها و موتورسیکلت های تولیدی خود را، تحت سه برند پژو، سیتروئن و دی اس عرضه می‌ کند. گروه PSA در سال ۱۹۷۶ راه‌ اندازی شد و در حال حاضر، پس از گروه فولکس‌ واگن، دومین خودروساز بزرگ اروپا به‌ شمار م ی‌آید، همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۰ به‌ عنوان هشتمین شرکت خودرو سازی جهان، بر پایه تعداد دستگاه‌ های تولیدی، شناخته شد. دفتر مرکزی گروه PSA در شهر پاریس قرار دارد و سهام آن در بازار بورس یورونکست پاریس معامله می‌ شود. همچنین جزئی از شاخص کک ۴۰ به‌ شمار می‌ آید.این شرکت همواره سعی خود را کرده تا بازار فروش خود را در کشورهای در حال توسعه و دیگر نقاط جهان افزایش دهد؛ این انگیزه گروه PSA را به آن واداشت تا شرکایی در ایران، آمریکای جنوبی و چین بیابد.

باهم در میهن پست تصاویری از خودرو پژو ۵۰۸ جدید یکی از بهترین خودروهای خانوادگی را تماشا می کنیم .

 

منبع : carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا