گوناگون

چرخ جابجایی مسافر در جاده‎های چهارمحال و بختیاری خوب می‎چرخد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان چهارمحال و بختیاری با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت فیزیکی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری، از ابتدای سال جاری تاکنون 3میلیون و 37 هزارنفر مسافر طی 262 هزار سفر جابجا شده‎اند.

فریبرزکرمی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- به تشریح عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل طی شش ماه نخست سال جاری در بخش‌ حمل و نقل کالا و مسافر پرداخت.

وی افزود: تعداد 43 شرکت مسافربری به صورت سهامی خاص و تعاونی با 311 دستگاه اتوبوس 749 مینی بوس و771 سواری کرایه در استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

کرمی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از صورت وضعیت‌های دریافتی از شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان از ابتدای سال جاری تاکنون 3میلیون و 37 هزارنفر مسافر طی 262 هزار سفر جابجا شده‎اند.

به گفته وی، در تابستان سال جاری نیز تعداد یک میلیون و390هزار مسافر طی 127هزارسفر، بوسیله ناوگان عمومی برون شهری به مقاصد مختلف جابجا شدند.

کرمی ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت فیزیکی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به سن ناوگان استان اشاره کرد و گفت: متوسط سن ناوگان اتوبوسی12 سال، ناوگان مینی بوسی21 سال و برای ناوگان سواری کرایه برون شهری 6 سال است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا