گوناگون

چناران رتبه نخست در كاهش تصادفات فوتي را كسب كرد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قربان صنعتي ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار کرد: با تلاش ماموران پليس راه شهرستان و جلوگيري از تخلفات رانندگي در سطح شهرستان ميزان تصادفات فوتي در حوزه برون شهري اين شهرستان به ميزان 5 برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش پيدا كرد.

فرمانده انتظامي چناران با اشاره به كسب رتبه نخست كاهش تصادفات فوتي در استان افزود: اين موفقيت چشمگير حاصل همكاري مردم و رسانه ها و در سايه تعامل با نهادها و سازمانها و تلاش شبانه روزي و خالصانه ماموران پليس راه شهرستان است و از اين بابت خداوند را شاكريم و همكاري تمام عوامل دخيل در اين امر را ارج مي نهيم.

سرهنگ صنعتی بیان کرد: پليس راه شهرستان در سال 91 با 57 درصد و 92 با 49 درصد و 93 براي سومين سال متوالي با 500 درصد حائز رتبه برتر كاهش تصادفات فوتي در استان بوده است.

وی گفت: چنانچه راننده اي مرتكب دو تخلف حادثه ساز به طور همزمان شود علاوه بر 72 ساعت توقيف خودرو به منظور عبرت ديگران روي خودرو بنر با موضوع تخلف نصب و در معرض ديد ساير رانندگان قرار مي گيرد.

فرمانده انتظامي چناران پيرامون نقش آموزش هاي همگاني در توسعه فرهنگ رعايت قانون و انضباط ترافيكي نيز مطالبي مطرح كرد و افزود: آمارها نشان مي دهد كه فرهنگ  رانندگي مردم در سال جديد نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشته و مردم همكاري خوبي با پليس داشته اند.

سرهنگ صنعتی بیان کرد: مصمم هستيم با انرژي و آمادگي بيشتر و پوشش انتظامي و ترافيكي در تمامي نقاط شهرستان از بروز تخلفات و تصادفات جلوگيري شود و با اشاعه فرهنگ انضباط ترافيكي مناسب زميننه آسايش عمومي را براي شهروندان عزيز چناران فراهم كنيم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا