گوناگون

چند قلم مواد غذایی غیراستاندارد در قزوین شناسایی و جمع آوری شد

81233137 5815754

ˈمحمودرضا طاهریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام در بازرسی کارشناسان این اداره کل و در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) شناسایی شدند.

وی گفت: در یک بازرسی، کارشناسان استاندارد موفق به شناسایی تعداد قابل توجهی چای سیاه در بسته های 500 گرمی سبز رنگ با نام تجاری ˈدلباختهˈ محصول شرکت ارمغان سلاکجان شدند که به خاطر نداشتن نشان استاندارد توقیف شد.

این مسوول اضافه کرد: در یک بازرسی دیگر نیز یک نوع رب گوجه فرنگی بسته بندی شده در ظروف پلاستیکی 175 گرمی با نام تجاری ˈپاکبانˈ تولید گروه صنایع غذایی پاکبان بدلیل نداشتن نشان استاندارد شناسایی و توقیف شد.

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: در ادامه اجرای طرح طاها، کارشناسان این اداره کل موفق به شناسایی نوشابه های گازدار میوه ای غیراستاندارد در بسته بندی شیشه ای 250 میلی لیتری با نام تجاری ˈآیسی مانکیˈ تولید شرکت بهنوش به سفارش شرکت رکسان ودارا شدند و این محصول را جمع آوری کردند.

طاهری همچنین از شناسایی و جمع آوری فرآورده های یخی غیراستاندارد با نام تجاری ˈعالی نوشˈ خبر داد.

این مسوول در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای پرهیز از خرید کالای بی کیفیت و غیراستاندارد به منظور حفظ سلامت و ایمنی خود، از انها خواست تا در صورت مشاهده عرضه کالاهای غیراستاندارد مراتب را به به سامانه تلفنی 1517 اطلاع دهند.

614/7392

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا