گوناگون

کرانچار 25 خرداد به ایران باز می‌گردد/ آغاز تمرینات با حضور سرمربی

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار، سرمربي کروات سپاهان بعد از ارائه لیست بازیکنان و برنامه تمرینی مد نظر خود به باشگاه اصفهانی، 22 اردیبهشت راهی کشورش شد.

اين سرمربي پس از پايان مسابقات ليگ برتر براي مذاکره با مسئولان باشگاه اصفهاني در اصفهان ماند و مذاکرات وي ظرف دو روز به نتيجه انجاميد و منجر به تمدید قرارداد این باشگاه اصفهانی شد.

وي پس از توافق با مسئولان باشگاه سپاهان، ليست بازيکنان مد نظر خود را به خليليان، مديرعامل باشگاه اصفهاني تحويل داد و برنامه تمريني خود را به مسئولان سپاهان ارائه کرد.

قرار است سرمربي سپاهان روز 25 خرداد به اصفهان بازگردد و تمرینات تیم سپاهان را زیر نظر بگیرد.

سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشت کرانچار به اصفهان گفت: سرمربی تیم سپاهان بعد از بازگشت به ایران، تمرینات تیم سپاهان را زیر نظر می‌گیرد و مرحله نخست تمرینات در اصفهان برگزار می‌شود.

رسول خوروش اظهار داشت: قرار است بعد از برگزاری مرحله نخست تمرینات تیم در اصفهان، اردویی در کشور ترکیه برگزار شده و تمرینات را در این کشور ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری اردو، بازیکنان مد نظر سرمربی سپاهان جذب تیم شده و با بازیکنان فصل گذشته تمدید قرارداد می‌کنیم.

سرپرست سپاهان بیان داشت: اولویت باشگاه اصفهانی تمدید قرارداد با بازیکنان سابق تیم بوده و تلاش می‌کنیم که بازیکنان خود را حفظ کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا