گوناگون

کشفیات مواد مخدر در دشتی 497 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رهام رضایی ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی اظهار داشت:امروز نیروی انتظامی با تمام توان در جهت امنیت  وآرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود:به حمد الله با تلاشهای صورت گرفته و تعاملات خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد کارها واقدامات خوبی صورت گرفته که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نشان می دهد.

رضایی ادامه داد:در شهرستان دشتی  کشفیات مواد مخدر در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 497 درصد ودر کشفیات سلاح نیز 20 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث تجهیزات ماهواره ای در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشته ایم تصریح کرد:به حمد الله در کشف مشروبات الکی نیز موفق بوده ایم به طوری که در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 195 درصد افزایش نشان می دهد.

سرهنگ رضایی همچنین از افزایش صدرصدی کشفیات سیگار نسبت به سال قبل خبر داد و گفت:در بحث محصولات ضد فرهنگی نیز 32 درصد افزایش داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد:95 درصد عملیات های صورت گرفته در سطح شهرستان از طریق تماس مردم با فوریتهای پلیسی 110 است به طوری که در شش ماهه امسال نه هزارو752 تماس از طریق مردم صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش نشان می دهد.

رضایی بیان کرد:این نشان از فرهنگ سازی و برقرار ارتباط خوب وسازنده پلیس با مردم است که مردم در اولین فرصت با پلیس تماس می گیرند وما را در جریان موضوع قرار می دهند.

وی همچنین از کاهش 14 درصدی وقوع سرقت در شهرستان خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا