گوناگون

کلینیک صنعت و معدن در استان اردبیل راه اندازی شد

81194664 5749864

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز دوشنبه در اولین جلسه کلینیک صنعت و معدن استان اردبیل این مجموعه را منشاء خدمت و در راستای رونق تولید ، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد و گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت نیز تلاش خواهد کرد زمینه حضور این کلینیک را در مجموعه واحدهای تولیدی منطقه ایجاد کند.

وی افزود: این کلینیک جوشش درونی منطبق بر اقتصاد مقاومتی و حرکتی جهاد گونه است که در صورت بکارگیری مناسب آن می توان صنایعی را که از نظر بهره وری ، خط تولید ، محصول با کیفیت و توسعه همه جانبه دچار مشکلاتی هستند به رشد مناسبی رساند.

عاملی بیان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت خانه صنعت و معدن ، حضور افراد توانمند و متخصص در این کلینیک برای مشاوره صحیح مثمر ثمر بوده و اگر این خدمات مشاوره ای و فنی ، مهندسی موجب افزایش سود صاحبان صنایع شود از خدمات آن استفاده بیشتری خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: انجمن های همگن و خدمات فنی ، مهندسی می توانند در گروه متخصصان این کلینیک حضور یابند تا تعریف فرآیندها و ترسیم افق های بهتر خدماتی در این کلینیک برای واحدهای تولیدی ارائه شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل تاکید کرد: یک سری بسترها در خانه صنعت و معدن وجود دارد و توسعه آن نیازمند تقویت است و بررسی ها نشان می دهد که واحدهای تولیدی به سمت توسعه و رشد صنعت گام بر

می دارند و تداوم این امر نیازمند پشتیبانی از واحدهای تولیدی می باشد.

به گفته مسوولان بیش از 600 واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل وجود دارد که بیش از 60 درصد آنها تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

8123/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا