Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

گران قیمت ترین ساعت هوشمند جهان توسط کمپانی لوئی ویتون وارد بازار شد

گران قیمت ترین ساعت هوشمند جهان در حالی به تازگی توسط کمپانی لوئی ویتون وارد بازار شده که این ساعت هوشمند هم اکنون 24450 دلار قیمت دارد. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

گران قیمت ترین ساعت هوشمند جهان تمبور هوریزون نام دارد و شاید بتوان گفت مهم ترین نکته در خصوص ویژگی های آن این است که هیچ سنسور شمارنده ضربان قلب در آن بکار نرفته است.

تمبور هوریزون لوئی ویتون، ساعت هوشمند اندرویدی و فوق العاده لوکس است که با چند روز پیش با قیمت ۲۴۵۰ دلار روانه بازار شد. البته هنوز هیچ نسخه ای از این اسمارت واچ به فروش نرفته است و باید دید آیا کاربران پلتفرم اندروید حاضرند برای داشتن آن حدود ۲۵۰۰ دلار هزینه کنند؟

از مشخصات گران قیمت ترین ساعت هوشمند جهان که نسخه استیل آن با قیمت حدودی ۳ هزار دلار به فروش می رسد، می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۲۱۰۰ کوالکوم، نمایشگر ۳۹۰×۳۹۰ پیکسلی AMOLED، رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ساعت هوشمند و یا همان Smart watch نوعی ساعت مچی غیرشماته‌ای است که علاوه‌بر نشان دادن زمان توانایی انجام برخی پردازش‌ها از نوع دستیار دیجیتال شخصی را نیز دارد. پخش رادیو ، موقعیت‌یابی جی پی اس ، تلفن همراه، دوربین، ترمومتر، پخش موزیک و صوت ، صفحه لمسی، بازی‌های رایانه‌ای و سیستم عامل از نوین‌ترین نوآوری‌ها در دنیای این محصولات برشمرده می‌شود. برخی از ساعت های هوشمند همانند رایانه قابلیت برقراری ارتباط با سایر دستگاه های الکترونیکی را از طریق بلوتوث یا وای فای را دارند.

این اسمارت واچ همچنین دارای ژیروسکوپ، میکروفون و حسگر نوری است. اما جالب است که در آن شمارنده ضربان قلب ندارد زیرا احتمالا هیچ فردی حاضر نیست با ساعتی که بیش از ۲ هزار دلار برای خرید آن پول پرداخته، ورزش یا پیاده روی کند.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می توان به صفحه ی قابل تغییر و اپ های مسافرتی اختصاصی اشاره نمود. البته گفته می شود که این ساعت با وجود زیبایی ظاهری و طراحی منحصربه فرد، به هیچ عنوان ارزش خرید را ندارد.

باهم در میهن پست تصاویری از گران قیمت ترین ساعت هوشمند جهان را تماشا خواهیم کرد.

 

منبع   mashable

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا