سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir )
برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را
برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که
نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می
گردد.
طرح مشکل:
احتراماً؛ به استحضار می رساند اینجانب در تاریخ 92/10/15 با توجه به تبلیغات وسیع آن شرکت در خصوص کیفیت محصولات و گستردگی خدمات پس از فروش، اقدام به خرید یک دستگاه تلویزیون LCD از نمایشگاه و فروشگاه جاویدکیا واقع در خیابان شیخ بهایی اصفهان کردم.چند روز پس از انتقال و نصب و راه اندازی آن توسط شرکت مزبور متوجه شدم که یک سایۀ سرتاسری به پهنای بیش از 10 سانتیمتر در وسط صفحۀ آن مشاهده می شود. با فروشگاه مذکور تماس گرفته و موضوع را در میان گذاشتم و ایشان نیز فرمودند که باید با نمایندگی خدمات پس از فروش LG در اصفهان تماس بگیرید که ایشان نیز حاضر به بازدید نشده و ابتدا گفتند خودتان باید دستگاه را باز کرده و اینجا بیاورید! و سپس عنوان کردند که چند نمونه عکس از آن بگیرید و برایمان بیاورید!! و نهایتاً طی بازدیدی که در تاریخ 93/2/29 توسط تکنسین نمایندگی خدمات پس از فروش LG به عمل آمد، ایشان به گرفتن چند عدد عکس از صفحۀ تلویزیون اکتفا کرده و تنها از اصطلاحاتی نظیر Varanty و مدت زمان آن (که در هیچ جای برگ ضمانتنامه قید نشده است!!!) صحبت کرد و پرونده ای با کُد 22842 تشکیل داده و نهایتاً گفت اگر اجازه می دهید دستگاه را برای تعمیر ببرم و بنده همچنان بر تعویض آن اصرار ورزیدم.پس از تماس اینجانب با روابط عمومی نماینگی گلدیران در تهران، مجدداً در تاریخ 93/02/31 تکنسین نمایندگی خدمات پس از فروش LG مراجعه نمود که پس از بازکردن کامل دستگاه هیچگونه اثری از آب دیدگی و نفوذ آب مشاهده نشد و پس از گرفتن عکس های متعدد از قسمتهای مختلف داخلی و خارجی دستگاه اقدام به بستن آن نمود، گرچه سایۀ ناشی از عیب و نقص فنی اولیه همچنان در صفحۀ آن می درخشد که بیانگر اوج کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات LG می باشد!!!با توجه به اینکه این دستگاه تنها 4 ماه است که کار کرده و این عیب از همان ابتدای نصب و راه اندازی در آن مشاهده شده، آیا این نقص نشانۀ عدم کیفیت محصول نمی باشد؟ چرا در چنین مواقعی، شرکت “گـزینـۀ تعـویـض” را در برابر مشتری قرار نمی دهد؟ چرا هزینۀ حمل و نقل و بازدید را هم باید مشتری پرداخت کند؟ آیا مشتری مقصر است که محصول بی کیفیت را LG انتخاب کرده است؟ آیا واقعاً وضعیت خدمات پس از فروش LG در سراسر کشور همین است؟ اگر چنین است که واقعاًً فاجعه است؟! چرا باید حداقل یک هفته یا بیشتر از (به دلیل بردن دستگاه برای تعمیر!!!) از داشتن دستگاه مشابه محروم بود؟ و هـزاران چـرای دیگـر …اینجانب موضوع را هم از طریق شماره تلفن 84733-021 (داخلی 2) و هم در سایت LG به آدرس www.goldirancs.ir گزارش کرده ام، امّا موجب امتنان خواهد بود که با رسیدگی ویژه، “امکـان تعـویـض دستـگاه” را برای اینجانب فراهم آورند و یک نـام نیـک دیگر در مورد شهرت ماندگار خدمات پس از فروش LG در کارنامۀ افتخارات خود به جای بگذارند. پیشاپیش از بذل تـوجّـه و دستور مسـاعـد آن نمایندگی، نهایت تشکّـر و قـدردانی را می نمایم.
ضمن تقدیر از مسئولین محترم سایت تابناک که رسالت احقاق حقوق هموطنان را در فضای مجازی سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
دستگاه مشتری محترم در تاریخ 92/10/23 نصب شده است ودرخواست تعمیر ایشان درسیستم شرکت در تاریخ 93/02/29 ثبت شده است که مدت 4ماه از نصب وخرید ایشان گذشته است طی مفاد موجود در ضمانت نامه، شرکت می بایست قطعه موردنظر را تعویض نماید(که قطعه نیز موجود می باشد) وتعمیر صورت گیرد ودستگاه فاقد شرایط تعویض می باشد که متاسفانه ایشان از تعمیر دستگاه انصراف داده اند.
در نهایت با توجه به مفاد ضمانت نامه ،شرکت گلدیران در راستای ماموریت مشتری مداری در صورت رضایت مشتری به صورت گارانتی می تواند تعویض قطعه وتعمیر راصورت دهد.