Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی هوشمند Freedom 251 هندی فقط ۴ دلار !

گوشی هوشمند Freedom 251 هندی فقط ۴ دلار  قیمت دارد و انگار می خواهد برای خود انقلابی در فروش گوشی های ارزان قیمت هوشمند ابتدا در هند و بعد در صورت صادرات آن در کشورهای هدف ایجاد کند.گوشی هوشمند Freedom 251 تنها دستگاه موبایلی جهان است که فقط ۴ دلار قیمت دارد و در عین حال امکانات قابل ملاحظه و کاربردی را شامل می‌شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گوشی هوشمند Freedom 251 که در یک شرکت هندی ساخته شده است، از در روزهای آینده وارد بازار کشور مربوطه می‌شود و البته در مرحله نخست فقط ۲۰۰ هزار دستگاه از آن به دست کاربران می‌رسد.

گوشی ۴ دلاری گوشی هوشمند Freedom 251 یک نمایشگر ۴ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی qHD پخش می‌شوند. برای ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان تراشه چهار هسته‌ای با توان ۱٫۳ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم از حسگر ۳٫۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. روی این گوشی هوشمند هندی نسخه ۵٫۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

قیمت این گوشی هوشمند به صورت باورنکردنی ارزان است و شرکت سازنده می‌گوید به ازای هر یک دستگاه از آن که می فروشد، ضرر می‌کند.

هند هم‌اکنون دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و از آنجایی که میانگین درآمد هر هندی در طول ماه ۱۵۰۰ دلار محاسبه می‌شود، تمایل مردم این کشور به خرید گوشی‌های میان‌رده بیشتر است. سال گذشته ۷۵ درصد گوشی‌های هوشمندی که در کشور هند فروخته شدند قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار داشتند.

منبع: news18

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا