گوناگون

۸۶۰ واحد در بستر رودخانه تخریب شد

استاندار تهران گفت: در سال گذشته ۸۶۰ واحد در بستر رودخانه ساخته شده بود که با پیگیری استانداری و دستورات غذایی تخریب شد.

به گزارش فارس، سید‌حسین هاشمی در مورد بحران آب در استان تهران اظهار داشت: هفته گذشته جلسه‌ای با وزیر نیرو در خصوص حل مشکل بحران آب داشته‌ام.

وی ادامه داد: در استان تهران 850 میلیون متر مکعب پساب داریم که تنها 220 میلیون متر مکعب آن تصفیه می‌شود.

در جلسه گذشته مقرر شد از طریق فاینانس اعتباراتی را برای پساب تهران در نظر بگیریم که این اعتبار حدود 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ولی هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورتی که 30 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند با کمبود و جیره‌بندی آب در ماه‌های آینده مواجه نخواهیم شد و می‌توانیم بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

استاندار تهران ضمن تاکید بر اینکه باید مردم در صرفه‌جویی آب پیش‌قدم شوند گفت: مطمئنا در صورت عدم توجه مردم به موضوع آب در فصل پاییز با مشکل جدی کم‌آبی مواجه خواهیم شد و جیره‌بندی و سیاست‌های دیگر را اجرایی خواهیم کرد.

هاشمی درباره زمین‌خواری در استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته 860 واحد در بستر رودخانه ساخته شده بود که با پیگیری‌های استانداری و با دستورات غذایی تخریب شدند و استانداری با این پدیده به جد برخورد خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا