گوناگون

‌آمدن ریزگردها به آسمان ایلام دور از انتظار نیست

‌مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت آب و هوای کشور را در امروز و دو روز آینده‌ تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های کرمان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: این وضعیت امروز نیز در شهرهای شمالی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور وزش باد و گرد و خاک را در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب پیش‌بینی‌ کرد و افزود: در24 ساعت آینده نیز به سبب باد نسبتا شدید در استان سمنان، گرد و غبار رقیق در استانهای اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران پیش بینی می‌شود. همچنین در دو روز آینده نیز باد و گرد و خاک در مرزهای غربی استان‌های ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست.

به گفته وی، در سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 24 و37 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز چهار‌شنبه نیز آسمان پایتخت صاف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 24 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا