گوناگون

کلیات بودجه 142 میلیارد تومانی سال 93شهرداری سنندج مصوب شد

81149476 5669538

به گزارش ایرنا، اعضای کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج در این نشست تخصصی با بررسی بندهای بودجه پیشنهادی شهرداری و تاکیدبر اصلاح جزیی برخی از موارد، با کلیات آن موافقت کردند.

رییس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر سنندج گفت: بودجه پیشنهادی بصورت تلفیقی و تجمیعی شامل بودجه شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان های وابسته شهرداری با رشد قابل قبولی نسبت به سال گذشته تهیه و تدوین شده است.

جلال شریعتی افزود: زحمات و دقت معاونت اداری و مالی شهرداری سنندج در تهیه و تدوین این بودجه پیشنهادی قابل تقدیر است امام با توجه به بررسی های کارشناسی اعضای کمسیون بودجه، لازم است در ریزکدهای درآمدی و چگونگی تحقق بودجه و هزینه کرد آن، شهرداری سنندج بازنگری و اصلاحاتی داشته باشد.

وی آوردن درآمدهای حاصل از مطالبات شهرداری سنندج از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی را در بودجه 93 ضروری خواند و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر برای اجرای طرح های شهرداری و ارایه خدمت بیشتر به شهروندان، خواستار وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی هستند.

شریعتی درج عنوان طرح های عمرانی سطح شهر از منابع داخلی شهرداری سنندج را در ریز بودجه سال 93 برای اولویت بندی طرح های آسفالت کوچه و معابر، طرح های ترافیکی و عمران شهری را ضروری خواند.

وی واقعی دیدن بودجه شهرداری سنندج را بر اساس کدهای درآمدی و اولویت بندی در هزینه های شهرداری و نظارت بر آن را از اولویت های شورای اسلامی شهر سنندج اعلام کرد.

بودجه شهرادی سنندج در سال 92 با سازمان های تابعه 80 میلیارد تومان بود که با اصلاح متمم بودجه به 100 میلیارد تومان رسید.ک/2

7354/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا