پژوهشگران استرالیایی بر این باورند اثر کافئین قدرت ما را در ارزیابی اطلاعات بهبود می بخشد و سبب می شود آنچه را که می شنویم بهتر قبول کنیم.
گفتنی است، این دانشمندان معتقدند که قهوه خلق و خوی مردم را تحت تأثیر بهتری قرار داده و احتمال پذیرش پیام ها را نزد آنها بیشتر می کند. یکی از این محققان اعتقاد دارد که کاربرد این مطالعات برای تبلیغات هم مناسب است و افرادی که کارهای تبلیغاتی انجام می دهند باید برنامه زمانبندی آگهی را طوری تنظیم کنند که زمان پخش آنها با قهوه خوردن مردم مصادف باشد به طور مثال هنگام صرف صبحانه وقت مناسبی است.
بررسی ها نشان می دهند، قهوه باعث می شود نفوذ پذیری افراد بیشتر شود و خلق و خوی افراد به گونه ای تغییر کند که پذیرش پیام ها در دیگران بیشتر شود.
نتایج مطالعات نشان می دهند، با مصرف قهوه به ویژه در وعده صبحانه می توانید برخورد خود را با دیگران به گونه ای متفاوت و اثربخش مدیریت کنید و از فواید ان در زندگی روزمره تان بهره مند شوید.
منبع-http://www.yjc.ir