Mihanpostپیشنهاد سردبیردوچرخهعلمی و فناوریموتور سيكلت

تولید دوچرخه برقی تاشو Elektron در آلمان

تولید دوچرخه برقی و تاشویی بنام الکترون Elektron در شرکت بوش آلمان در حالی آغاز شده است که طراحی و تولید این دوچرخه جدید یک پروژه مشترک میان شرکت های بوش و ترن بوده که این پرژه با موفقیت به پایان رسیده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این دوچرخه جدید الکترون Elektron نام داشته و بسیار کوچک و سبک است و شما می توانید آن را حتی در داخل مترو با خود حمل کنید و در محل کار آن را زیر میز خود جای دهید .دوچرخه Elektron  در صندوق عقب ماشین هم جای زیادی را نخواهد گرفت و به سادگی می توانید آن را در سفر ها به همراه داشته باشید .

البته این دوچرخه بیشتر برای سفر های شهری روزانه طراحی شده و آنقدر قدرتمند نیست که در مکان های پر شیب و چاله دوام بیاورد .با قابلیت تاشو بودن تنها ۱۰ ثانیه زمان کافیست تا بتوانید Elektron را کاملا جمع کرده و آن را با خود حمل کنید .

بوش یک شرکت بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ ترین تأمین‌ کننده لوازم خودکار و هوشمند در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

این دوچرخه برقی بوده و رکاب زدن را برای کاربر بسیار راحت می کند . یک باتری ۴۰۰ میلی آمپری در درون دوچرخه وجود دارد که با شارژ کامل آن می توانید مسیری در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را طی کنید .

جالب است که بدانید شرکت بوش و ترن هم قصد دارند هزینه های تولید این دوچرخه را از وب سایت کیک استارتر تهیه کنند . اما آنها اعلام کرده اند که قیمت نهایی Elektron در خرده فروشی ها به بیش از ۳۵۰۰ دلار نخواهد رسید . البته این قیمت برای یک دوچرخه معمولی بسیار بالاست اما برای یک دوچرخه برقی و تاشو تا حدی قابل قبول است .

با هم در میهن پست تصاویری از دوچرخه برقی تاشو Elektron را تماشا می کنیم.

منبع : hiconsumption

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا