گوناگون

در آخرین دیدار استاندار کرمانشاه با آیت الله زرندی چه گذشت؟

81188538 5738377

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی در این گزارش که بر روی وب سایت شخصی اش منتشر کرده آورده است: چند وقت پیش با خبر شدیم که آیت الله زرندی دچار کسالت و بیماری شده و به همراه مجتبی نیک کردار معاون امور عمرانی، بهرام سلیمانی مدیرکل حوزه استانداری و جعفر همتی (مشاور عالی استاندار) به بیت آیت الله رفتیم.

وی اضافه می کند: آیت الله زرندی روی تختی در اتاقی مشرف به حیاط نشسته بود و میزی انباشته از کتاب در کنارشان بود، فضای گرم و صمیمی شکل گرفت که خستگی کار روزانه را از تن بیرون می کرد.

وی در ادامه آورده است: آیت الله زرندی با وجود ضعف جسمانی که داشتند دائم با همه ما شوخی می کردند و هادی فرزند ایشان می گفت که حاج آقا زرندی از گذشته ناراحتی قلبی داشتند و قلبشان به شدت ضعیف شده است.

وی به نقل از هادی زرندی افزوده است: دکتر معصومعلی معصومی (پزشک معالج آیت الله زرندی ) نظرشان این بوده که باید در این سالها عمل قلب انجام می گرفته که آیت الله زرندی راضی به این کار نشده اند و این روزها بابت سرماخوردگی ضعف زیادی بر ایشان مستولی شده و روی ریه هایشان هم اثر گذاشته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه این گزارش عنوان کرده است: آیت الله زرندی در آخر این حدیث را «یستدل علی الادبار باربع، سوء التدبیر و قبح التبذیر و قلة الاعتبار و کثرة الاعتذار» (ادبار دولت‏ ها به چهار چیز استدلال می‏شود: 1- بدی تدبیر 2- زشتی اسراف و تبذیر 3- کمی اعتبار 4- بسیار مغرور شدن و یا بسیار پوزش خواستن) به نقل از حضرت علی (ع) برای ما نقل کرد و می گفتند این نه فقط برای دولت ها بلکه برای افراد نیز صادق است.

رضایی بابادی به نقل آیت الله زرندی افزوده است: ˈملت ها هم باید از حوادث گذشتگان عبرت بگیرند، این نظام خونبهای کسانی است که با اخلاص از آن دفاع کردند و ما نیز باید راه شهدا را ادامه دهیمˈ.

وی در پایان آورده است: هیچ وقت نگاه آیت الله زرندی را از یاد نمی برم وقتی که در پایان صحبت هایشان ابراز امیدواری کردند که دولت بتواند با تدبیر مشکلات را حل کند و ما نیز با آرزوی سلامتی برای ایشان، از خدمتشان مرخص شدیم و نمی دانستیم که این آخرین دیدار ما با ایشان است.

آیت الله زرندی هفته گذشته بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی دارفانی را وداع گفت.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا