گوناگون

ترجمان صحیح خط امام راحل رهنودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است

81188541 5738380

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ˈاحمد خاتمیˈ سه شنبه شب در جمع مدیران فرهنگی بمناسبت سالروز ارتحال امام راحل در آموزش و پرورش تربت حیدریه، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی بزرگ بود که امام راحل آن را هدایت کرد تا به ساحل پیروزی رسید.

وی گفت: انقلاب اسلامی نه سیاسی و نه اقتصادی است بلکه انقلابی فرهنگی است که نسلی را به مسیر راست هدایت کرد تا خودشان کاخ 2500ساله طاغوت را به زمین بکشند.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: کار فرهنگی امام راحل از سال 1342 آغاز شد و مبنای آن انقلاب اسلامی بود که اکنون شکل گرفته است.

آیت الله خاتمی افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون 200هزار شهید به دست آمده و ملت ایران در این راه رنج های فراوانی متحمل شده است.

وی با اشاره به جایگاه بزرگ آموزش و پرورش در تربیت نسلهای آینده کشور، بیان کرد: فرهنگیان می توانند نسل خدا شناس و شجاع در برابر اجانب داشته باشند که اگر در این عرصه کوتاهی کنند نسل استحاله شده خواهیم داشت.

او ادامه داد: دشمن امید به استحاله کردن ملت ایران دل بسته و در این راه حدود 200شبکه ماهواره ای ضد ارزشهای اسلامی راه اندازی کرده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اساسی ترین مبنای امام خمینی(ره) این بود که اسلام منزوی را از بین ببرد و اسلام واقعی را به جامعه جهانی معرفی کند.

آیت الله خاتمی افزود: انقلاب اسلامی ایران در ناباوری کامل استکبار شکل گرفت و نظام و رژیمی را که 57 سال مورد اعتماد و نوکر بیگانگان بوده را از بین ببرد و حکومتی را بر اساس دین اسلام بنا کند.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا در فضای مجازی در اشغال فرهنگی بیگانگان قرار دارند و ملت ایران توانسته بخوبی در برابر جبهه استکبار با قدرت و صلابت ایستادگی کند.

2691/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا