Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

مرسدس کلاس E کشیده در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد

مرسدس کلاس E کشیده در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۶ پکن در حالی رونمایی شد که این خودرو جز آن دسته از خودروهایی است که بیشتر از ۵ متر طول دارد، که علاقه مندان به خودرو و این برند محبوب شاید لقب «مینی مایباخ» را که بهترین توصیف برای مدل جدید کشیده مرسدس‌بنز کلاس E با پسوند L است بدهند.مرسدس کلاس E کشیده که منحصراً برای چین توسعه داده شده و توسط شرکت مشترک مرسدس و BAIC، موسوم به «بیجینگ بنز اتوموتیو» ساخته می‌شود.

در مرسدس کلاس E کشیده فاصله محوری نسخه معمولی کلاس E سدان مدل ۲۰۱۷ به اندازه ۱۴۰ میلی‌متر افزایش یافته و به ۳۰۷۹ میلی‌متر افزایش یافته است. در نتیجه طول کلی خودرو به ۵۰۶۳ میلی‌متر رسیده است؛ یعنی فاصله محوری آن از مدل استاندارد کلاس S (به اندازه ۳۰۳۵ میلی‌متر) بیشتر است و این در حالی است که طول کلی آن نسبت به این مدل (۵۱۱۶ میلی‌متر) اندکی کوتاه‌تر است.با میهن پست همراه شوید.

مرسدس‌ به جای اینکه صرفاً بر طول درهای عقب و خط سقفی بدنه اضافه کند، با الهام از طراحی مدل‌های کلاس S مایباخ، با استفاده از یک پنجره مثلثی در ستون سوم بدنه (C-pillar)، تناسب بیشتری را در E کلاس L ایجاد کرده و در همین حال، یک ظاهر منحصر به فرد برای آن پدید آورده است. مرسدس کلاس E کشیده

فاصله محوری کشیده‌تر باعث شده که ۱۳۴ میلی‌متر به فضای پاهای سرنشینان عقب افزوده شود. همچنین به دلیل اینکه صندلی‌ها در موقعیتی عقب‌تر قرار دارد، آزادی عمل بیشتری برای ورود و خروج فراهم شده است. کابین E کلاس L که به صورت ۵ سرنشینه درنظر گرفته شده، در عین حال می‌تواند یک تکیه‌گاه دست در وسط دریافت کند که در آن یک محفظه حمل وسایل ضروری، یک درگاه USB به صورت استاندارد، و همین‌طور آپشن‌هایی یک نمایشگر لمسی، شارژر بی‌سیم و یک پد گرم‌کن ارائه می‌شود. مرسدس کلاس E کشیده

در سایر زمینه‌ها، مدل “L” دارای همان امکانات راحتی و ایمنی‌ای است که در مدل با فاصله محوری معمولی کلاس E در دسترس قرار می‌گیرند؛ از جمله مجموعه‌ ابزارهای کاملاً دیجیتال و البته باید گفت که تنها گزینه پیشرانه تأیید شده برای بازار چین، یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر است که در مدل E200 L به کار گرفته می‌شود.

منبع: carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا