محمد تقی پاکزاد روز یکشنبه در جلسه کمیته تحول اداری شهرستان آذرشهر، افزود: بازنگری و روشن سازی ارایه خدمات به مراجعان در ادارات و آشنایی بیش از پیش مردم با آنها و الکترونیکی کردن کارها لازم است.
وی با تاکید بر آسان سازی راه های ارایه خدمات و رعایت قانون عنوان کرد و گفت: در برخی مواقع گودال های سیستم خدمات رسانی ادارات آن قدر عمیق است که مردم برای ادامه این مسیر با مشکلات زیادی مواجه می شوند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در تحولات اداری شناخت حوزه مسوولیت و ظرفیت های سازمان مربوطه بسیار مهم و کارساز است، افزود: مسوولان ادارات باید بر عملکرد نیروهای انسانی نظارت جدی داشته و از هرگونه اتلاف وقت مراجعان جلوگیری کنند.
پاکزاد ارتقای سلامت اداری و آسان سازی مراحل ارایه خدمات رسانی به مردم را از برنامه های کاری دولت تدبیر و امید دانست و یاد آوری کرد: تکریم ارباب رجوع، کم کردن زمان خدمات دهی و حذف پیچ و خم های غیر لازم اداری باید مد نظر مسوولان سازمان ها قرار گیرد.
حیدر صادقی فرماندار آذرشهر نیز در این جلسه گفت: ادارات و سازمان ها باید به تجهیزات لازم سخت افزاری و نرم افزاری اداری مجهز شده و تا حد توان کارهای اداری و خدمات رسانی به صورت الکترونیکی صورت گیرد.
7237/7226/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير newsroom@irna.ir