Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

کاربران پوکمون‌گو ۴/۵‌میلیارد‌کیلومتر،معادل خورشید تا نپتون را پیموده‌اند ؟!

کاربران پوکمون‌گو ۴/۵‌میلیارد‌کیلومتر،معادل خورشید تا نپتون را در حالی طی ارائه این بازی در ۲ ماه پیموده‌اند که ین بازی – پوکمون‌گو – این روزها در بیشتر نقاط دنیا به عنوان اصلی ترین سرگرمی گیمرها مرود توجه قرار گرفته و بعد از درآمد نجومی آن در کمتر از یک ماه حالا آمار عجیب اما واقعی راه رفتن کاربران آن برای انجام این بازی آنلاین همه را غافلگیر کرده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

کاربران پوکمون‌گو اگر چه به خاطر فیلتر شده این بازی به دلایل امنیتی در بیشتر کشورهای طرفدار بازی آنلاین محدود شده اند اما باید گفت که طرفداران و بازیگران پوکمون‌گو این روزها در دنیا کم نیستند بنابراین جالب است بدانید حتی در مراسم رونمایی iphone 7 کمپانی اپل ، مدیر عامل نیانتک لبز در حالی که برای معرفی اپل واچ بر روی صحنه رفت اخباری نیز از انتشار پوکمون‌گو برای اپل‌واچ ارائه داد که برای حاظرات و حتی دنبال کنندگان این کفرانس جالب و عجیب به نظر می رسید چرا که در این مراسم جان هَنک، مدیر عامل نیانتک لبز با اعتماد کامل گفت کاربران پوکمون‌گو از زمان انتشار این بازی تاکنون ۴.۶ میلیارد کیلومتر مسافت طی کرده‌اند.

رکورد طی مسافت توسط کاربران بازی پوکمون گو

این در حالی است که فاصله خورشید تا نپتون حدود ۴.۵ میلیارد کیلومتر است. نپتون یکی از هشتمین و دورترین سیاره منظومه شمسی به خورشید است مسافت آن به اندازه ای است که ۱۲ سال طول خواهد کشید تا فضاپیمای Voyager ۲ ناسا بتواند با سرعتی فوق العاده زیاد به نپتون برسد. اما جالب است که کاربارن آنلاین بازی پوکمون‌ گو توانشته اند در مدت ۲ ماهه انتشار این بازی به راحتی ۴.۶ میلیارد کیلومتر مسافت طی کنند.

منبع : businessinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا