Mihanpostگوناگون

۱۳ آبان نقطه عطف تاریخ کشور است/ روحیه هیهات من الذله در کشور باید زنده بماند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر یکشنبه در مراسم آئین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه دخترانه شاهداطهر ناحیه یک افزود:  تاریخ کهن و دیرین ایران فراز و نشیبهای فراوانی دارد که هر کدام به نوعی عبرت آموز است.  

وی اظهار داشت: در این میان یاد و خاطره تلخی از این بخش تاریخ در حافظه و ذهن مردم جای تداعی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان سال۵۷ جوانان در اعتراض به دخالت ها و توطئه های آمریکا اعتراض های جمعی را  خود را بدون سلاح انجام دادند و فضای خیابان دانشگاه تهران به خون دانش آموزان رنگی شد.
 
حجت الاسلام خاتمی  تاکید کرد: دانش آموزان ودانشجویان که سرمایه های بزرگ و با ارزش کشور هستند باید یک قدم جلوتر از مردم باشند و هرگز در مقابل ظلم کوتاه نیایند و همیشه به توطئه های دشمن آگاه باشند.
 
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان وایثار گران یک وجب از خاک این کشور را به دشمن ندادند گفت: امروز باید جوانان با تحصیل و تهذیب راه این دلاورمردان را ادامه بدهند و استقلال ایران را تثبیت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: باید روحیه ظلم ستیزی تحت شعار حضرت امام حسین (ع) هیهات من الذله در کشور ما زنده بماند.
 
حجت الاسلام خاتمی گفت: حضرت امام حسین (ع) نشان داد که زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه بن بست ندارد و روح عزت و ایمان اجازه نمی دهد انسان ذلیل باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا