گوناگون

وزیر علوم خودش می‌داند نیلی صلاحیت ریاست دانشگاه تهران را ندارد

“رضا نظری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخاب “نیلی احمدآبادی” به عنوان سرپرست جدید دانشگاه تهران گفت: برای اولین بار است که برای یک دانشگاه به‌صورت متوالی دوسرپرست انتخاب می‌شود و موجب تعجب است که چرا این کار در دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی کشور اتفاق می‌افتد.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی می‌خواهند هر روز برای دانشگاه حاشیه درست کنند، ابراز داشت: یادمان باشد که دو خواسته اصلی رهبر انقلاب اسلامی از مسئولان تداوم پیشرفت علمی و بهبود اوضاع اقتصادی بود که با چنین شرایطی در دانشگاه‌ها به تعویق می‌افتد.
 
عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تصریح کرد: سابقه سرپرست فعلی مشخص است و خود وزیر علوم هم می‌داند که وی صلاحیت‌های لازم را برای ریاست دانشگاه تهران ندارد. البته از قبل پیش‌بینی می‌شد که وزیر علوم چنین تصمیمی بگیرد، اما امید بود با این روند ادامه پیدا نکند.
 
نظری با تاکید بر اینکه امیدواریم احزاب دانشگاه را میدان تاخت و تاز سیاسی خود قرار ندهند، خاطرنشان کرد: اینکه وزیر علوم اعلام کرده که سرپرست فعلی دانشگاه تهران از 3 تا 6 ماه باقی خواهد ماند، صحیح نیست، چراکه کشور و منطقه با مسائل مهم‌تری روبه‌روست و حفظ آرامش پیش نیاز موفقیت است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا