گوناگون

12 میلیارد ریال برای عمران شهری دهلران هزینه می شود

81226624 5804680

به گزارش ایرنا، «امیدعلی سبزی» روز شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهلران اظهار کرد: این اعتبار برای بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، ساماندهی بلوارها و بوستان ها و احداث جوی و جدول و سیل بند هزینه می شود.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز، ساماندهی دست فروشان و توجه به وضعیت بازارچه میوه و تره بار، جلوگیری از سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز و ایجاد سایبان یکدست برای خیابان امام (ره) نیز باید به دقت مورد توجه شهرداری باشد.

فرماندار دهلران تاکید کرد: شهرداری در بحث عمران و خدمات شهری باید با برنامه ریزی و اولویت بندی منابع اقدام کند و در خصوص آسفالت و ترمیم نوار حفاری ها حساسیت بیشتری داشته باشد.

سبزی یادآور شد: شتاب بخشی در ساماندهی بوستان شقایق و سایر بوستان های شهر دهلران و نصب امکانات نیز باید در برنامه های شهرداری لحاظ شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال ˈفرهنگ و اقتصادˈ شهرداری باید در ابعاد فرهنگی نیز توجه داشته باشد و در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کند.

فرماندار دهلران گفت: برنامه ریزی و کار کارشناسی باعث شتاب بخشی در اجرای پروژه های عمران شهری است و البته در این راستا استفاده از ظرفیت شرکت های منطقه نیز باید پیگیری شود.

شهردار دهلران نیز در این نشست گفت: روزانه 30 تن زباله در شهر دهلران جابجا می شود.

ˈعلیرضا قاسمیˈ افزود: هزینه جابجایی زباله در شهر دهلران ماهانه افزون بر 500 میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: شش میلیارد ریال تاکنون برای ترمیم نوار حفاری ها و آسفالت خیابان ها هزینه شده است. ک/2

7175/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا