Mihanpostگوناگون

بهبود وضعیت زیست محیطی عسلویه با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت تلاش های بسیار زیادی را به منظور توسعه محیط پیرامونی داشته است.

وی با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد ریالی منطقه ویژه پارس به شهرستان عسلویه برای انجام خدمات عام المنفعه خبر داد و افزود: این کمک‌ها برای انجام خدمات عام المنفعه طی چهار ماهه پایانی سال به شهرستان عسلویه انجام می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه این مبالغ با دستور مستقیم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اختیار سازمان منطقه ویژه پارس قرار گرفته است، اضافه کرد: چهار و نیم میلیارد ریال طی جاری برای اجرای طرح روستا مرکزی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکیدات وزیر نفت برای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این منطقه، تصریح کرد: این مصوبات در اولویت فعالیت‌های سازمان بوده است که تقریبا همه تعهدات انجام شده است.

یوسفی با اشاره به آمادگی این سازمان برای حمایت از طرح های آموزشی و برپایی کلاس های تقویتی در این منطقه، خاطرنشان ساخت: در حوزه توانمند سازی آموزشی گام‌های بسیار مهمی در این منطقه برداشته شده است.

وی کمک به وضعیت زیست محیطی منطقه را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری وزارت نفت عنوان کرد و ادامه داد: همواره در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی در این منطقه تلاشی مضاعف داشته‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا