گوناگون

سایپا باید البرزی شود!

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سایپا باید البرزی شود ولی تمهیدات و زیرساخت‌های زیادی برای این مهم نیاز است.

رضا گل محمدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: باشگاه سایپا در سال 1379 به کرج منتقل شد و قرار بود با در اختیار گرفتن زیرساخت‌های لازم مسئولیت هفت رشته ورزشی را از مرحله استعدادیابی تا قهرمانی تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: متأسفانه به هر دلیلی این امر محقق نشد و امروز سایپا به شکلی این کار را انجام می‌دهد که نه خود منتفع می‌شود و نه ورزش استان البرز.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه سایپا داشته‌ایم خاطرنشان شده است که حضور سایپا بدین شکل به مصلحت البرز و خود باشگاه سایپا نیز نیست.

وی ادامه داد: برای این‌که سایپا بین مردم البرز نفوذ کند، البرزی‌ها باید عملکرد مناسبی از این باشگاه ببینند اما وقتی تیم‌های پایه در باشگاه حضور ندارند، پتانسیل‌های ورزشی استان از حضور باشگاه بی بهره‌اند و تیم فقط برای بازی و برگزاری مسابقات در کرج حضور می‌یابد و نمی‌تواند در میان تماشاگران البرزی نفوذ پیدا کند.

گل محمدی در پایان گفت: در حال بررسی هستیم که آیا با در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های لازم از جمله ورزشگاه انقلاب، امکان انتقال کامل باشگاه سایپا به البرز هست یا خیر، ولی اگر تیم فقط برای بازی کردن قصد حضور در کرج را دارد بنده از البرزی بودن سایپا بدین شکل ناراضی هستم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا