گوناگون

جرم اسیدپاشی چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان به دنبال وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان،بیانیه ای را در محکومیت این اقدامات ضد انسانی و غیرشرعی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

وقوع ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، قلب مردم را جریحه دار کرده و این سوال را در اذهان مطرح ساخت که به راستی چه کسی یا چه کسانی، با چه هدف و نیتی به خود جرات ارتکاب چنین عمل مجرمانه و ضد انسانی را می دهند؟

بدون شک این جرم بیمارگونه و وحشیانه، عملی ضد اسلامی، ضد انسانی و ضد بشری بوده و این اتفاقات در کنار جسم این دختران معصوم، چهره انسانیت و شرافت را هم اسیدپاشی کرده و مجروح ساخته است.

وقتی انسانی حاضر می شود این گونه وحشیانه زندگی فردی بی گناه را بازیچه عقده های روانی خود قرار داده و ناجوانمردانه چنین تعرضی انجام دهد، به خود می آییم و می پرسیم براستی این همان انسانی است که خداوند متعال مقام خلیفة الله را به او داده؟ این همان انسانی است که خداوند بزرگ او را اشرف مخلوقات نامیده و فرشتگان در برابرش سجده کرده‌اند؟

در ادامه این بیانیه آمده است: این ماجرا انشاالله با یاری خداوند متعال به زودی با دستگیری عاملان پایان خواهد یافت.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان، ضمن محکومیت شدید این حرکات ضد انسانی و اسلامی و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این اتفاقات، از ریاست محترم جمهور دولت تدبیر و امید و سایر مسئولان مربوطه تقاضا دارد، با مدیریت مساله و پیگیری جوانب مختلف آن از دیدگاه جنایی، اجتماعی، اطلاع رسانی عمومی  و …،  آرامش روانی را به مردم عزیز اصفهان بازگردانده و علاوه بر برخود قانونی با عاملان این حادثه، به ریشه یابی دقیق علت و عوامل و آسیب شناسی آن بپردازند تا ریشه این جنایات برای همیشه خشکیده شود و روح و روان مردم به آرامش واقعی برسد.

همچنین با لحاظ تدبیر در اطلاع رسانی به مردم، از بیان آمارهای چندگانه و بعضاً متناقض جلوگیری شود تا زمینه برای خنثی شدن شایعات و اعتمادسازی بیشتر فراهم گردد.

امید است، مردم فهیم و آگاه اصفهان بدون توجه به شایعات ساختگی، مسیر زندگی پویای خود را ادامه دهند و مسئولان مربوطه نیز با ریشه یابی این اتفاقات، فضایی را رقم زنند تا دیگر شاهد وقوع این حرکات ضد انسانی و ضد اسلامی در شهر اصفهان نباشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا