گوناگون

دادستان کرج :تخریب اراضی ملی را پیگیری می کنیم

81217323 5788863

به گزارش ایرنا، ˈعلی فرهادی ˈ پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: جلوگیری از تخریب اراضی ملی و کشاورزی به عنوان سرمایه های کشور و مردم از اولویت های دستگاه قضایی در البرز است .

وی ادامه داد:تخریب این اراضی توسط برخی افراد سودجو ،خیانت به نسل های آینده است.

دادستان کرج با اشاره به برخی ناهنجاریهای اجتماعی از مردم آزاری به عنوان یک معضل اجتماعی نام برد و افزود: اولین راه پیشگیری از این معضل اجتماعی، امانتداری ، رعایت ادب در گفتار و احترام به یکدیگر است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با همکاری 21 دستگاه اجرایی در شورای پیشگیری، طرح های ویژه ای را برای جلوگیری از جرم ارایه کرده ، گفت: ترویج رفتار درست و مهربانی برمبنای دین و سفارشات معصومین (ع) در بین مردم از برنامه ها است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی البرز تاکید کرد: این شورا در جهت جلوگیری از سرقت ،جعل اسناد ، فروپاشی خانواده ها راههای مناسب را شناسایی و برنامه ریزی می کند .

***گسترش خدمات الکترونیک از برنامه های ویژه دستگاه قضایی است

دادستان البرز در ادامه به اهمیت خدمات الکترونیک در بخش قضایی اشاره کرد و گفت: راه اندازی این بخش تاثیرات بسزایی در کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و جلوگیری از مراجعات مکرر ارباب رجوع دارد .

وی تاکید کرد: بخشهای مختلف دستگاه قضایی استان البرز در تلاش برای ایجاد صلح و سازش هستند .

شدت برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر و اعدام 20قاچاقچی مواد مخدر ظرف یک سال از مواردی بود که دادستان کرج به آنها اشاره کرد.

فرهادی در پایان از پرداخت 450 میلیارد ریال به شاکیان 450 محکوم مالی غیربزهکارطی سه سال گذشته ازسوی ستاد دیه این استان خبرداد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای قدم گذاشتن خیرین دراین امر خداپسندانه است.ک/2

2818/ 691

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا