محسن قاسمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در راستای تفاهم نامه همکاری، کنترل و پایش خدمت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بین هشت دستگاه حاکمیتی و همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 12 و 30 دقیقه پایان یافت.
وی هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مندی مردم ، ارتقاء کیفیت و کمیت این خدمات و جلوگیری از تخلف اعلام کرد.
قاسمی اضافه کرد: طرح پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در محورهای رعایت تعرفه ها، ارائه خدمات با کیفیت، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و ساماندهی شبکه توزیع و فروش انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: افزون بر این طرح به صورت مستمر بازرسی ها از بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات جریان دارد و فعالیت های خدمات دهندگان مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه 12 مورد بازرسی در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان که زیر مجموعه منطقه جنوب شرق تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند صورت گرفت ، یادآور شد: بیشترین تخلف های مشاهده شده شامل نبود اطلاع رسانی مناسب به مشتری، تمدید نکردن پروانه فعالیت ، رعایت نشدن مصوبه های کمیسیون تنظیم مقررات ، پشتیبانی نامناسب از خدمات و تخلف از تعرفه ها می باشد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان بیان کرد: بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بر گیرنده کلیه خدمات ارائه شده به مردم و مشتریان در حوزه های تلفن ثابت و همراه، اینترنت، اینترانت، خدمات پست ، پست بانک و دفاتر پیشخوان دولت می باشد.
مراکز مورد بازرسی قرار گرفته در هرمزگان شامل باجه پست مرکزی شهر بندرعباس، بزرگترین ارائه کننده خدمات اینترنت در استان و بزرگترین دفتر پیشخوان دولت می باشد.ک/3
8144/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير newsroom@irna.ir