Mihanpostپیشنهاد سردبیر

نخستین اپلیکیشن طراحی لباس توسط گوگل عرضه خواهد شد

گوگل اپلیکشن جدید خود را با همکاری شرکت lvyrevel جهت توسعه و پیاده سازی در زمینه  طراحی لباس برای کاربران خود آغاز نموده است . هدف از به کارگیری  اپلیکیشن طراحی لباس  ارزیابی ، شناسایی و ثبت فعالیت های روزانه کاربر است .  در ادامه با میهن پست همراه باشید .

اپلیکیشن طراحی لباس گوگل که coded couture نام دارد قادر است تمام فعالیت های روزانه  شخص را اعم از کار،  تفریح ، بازدید های روزانه ، خواب و هر فعالیت دیگری که کاربران در طول روز با آن سر و کار دارند را به صورت گزارشی دقیق و کد شده توسط قابلیت Snapshot ثبت نماید ، در نهایت به وسیله داده های جمع آوری شده اپلیکشن یک آنالیز از عملکرد و رفتار های کاربر حتی از شرایط آب و هوایی که کاربر در آن حضور دارد ، انجام خواهد داد که این داده ها منجر به طراحی یک لباس سفارشی و مخصوص کاربر مورد نظر می گردد سپس شخص می تواند آن را بصورت آنلاین سفارش داده و خریداری کند .

اپلیکیشن طراحی لباس

اپلیکیشن طراحی لباس coded couture در حال حاضر مراحل تست و آزمایش خود را بر روی چند کاربر پشت سر گذاشته است و البته انتظار می رود گوگل آن را تا اواخر امسال برای کاربران خود عرضه کند .

آنچه که از این اپلیکیشن  می توان انتظار داشت این است که بتواند لباسی را با دانستن هر آنچه که مد نظر کاربر است و با توجه به ویژگی ها و پارامتر های زیادی که معمولاً کشف آنها نیاز به جستجو و دقت زیادی دارد ، در کمترین زمان ممکن به کاربر ارائه دهد و خریدی رضایت بخش را با حداقل اشتباهات در خرید لباس ، به همراه داشته باشد.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن طراحی لباس گوگل چیست ؟ به نظر شما تا اواخر سال ۲۰۱۷ گوگل می تواند با اپلیکیشن جدیدش جایگزینی برای سلیقه ما در انتخاب لباس باشد ؟

منبع : 9to5google

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا