به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز پنجشنبه به نقل قاسم صدرزاده افزود: این پروژه به مدت یکسال در واحد مخابرات با هدف برطرف کردن عیوب سیستم HOT LINE در واحدهای مختلف پالایشگاه ها طراحی و اجرا شد.
وی اضافه کرد: مشخص کردن قطعی خطوط به صورت آلارم و فلاشر برای هر خط و تلفن، استفاده از تلفن هایی با کیفیت مرغوب بدون شماره گیر و دارای زنگ مناسب، تعبیه نمایشگر LED برای هر تلفن و کمک به کابر برای تشخیص واحد تماس گیرنده، نشان دادن اشغال بودن خط، استفاده از یک پنل برای نصب همه تلفن ها و تعبیه یک تلفن ذخیره به منظورجایگزینی با تلفن های خراب از جمله مزایای این دستگاه است.
رییس ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: خطوط HOT LINE درهمه واحدها از جمله اتاق کنترل مرکزی، آتش نشانی، ارسال گاز، آب و برق و بخار، کلینیک و مرکز پیام همه پالایشگاه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
صدرزاده گفت: با بررسی های انجام شده روی این سیستم ها، موفق به کشف معایب این خطوط شدیم و تلاش برای ساخت پنل جدید را آغاز کردیم.
وی افزود: ساخت پنل هوشمند HOT LINE در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نمونه داخلی و حتی خارجی ندارد. ک/1
539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير newsroom@irna.ir