گوناگون

برنامه‌های‌مان را با قول نمایندگان دادستانی پیش ببریم/ نمی‌‎گذاریم راه‌آهن سقوط کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید استیلی در مورد مسایل اخیری که در مورد واگذاری باشگاه راه‌آهن به مالکان جدید مطرح شده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در آخرین گفتگویی که عصر امروز دوشنبه با نمایندگان دادستانی داشتم، آنها حسن نیت خود را جهت همکاری کامل برای واگذاری امتیاز باشگاه به مالکان جدید طبق توافقاتی که صورت گرفته و به امضای طرفین رسیده، نشان دادند.

وی که با سایت باشگاه راه‌آهن گفتگو می‌کرد، ادامه داد: بنابراین ما فعلا امورات و برنامه‌های مربوط به تیم را طبق آنچه که از قبل طراحی کرده‌ایم، پیش خواهیم برد.

نماینده تام الاختیار مالکان باشگاه راه‌آهن، در همین خصوص افزود: تیم راه‌آهن امشب و پس از برگزاری دومین بازی تدارکاتی خود، یک روز زودتر به تهران باز خواهد گشت تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم که به دلیل نقص مدارک، ثبت قراردادهایشان مشکل دارد، بتوانند مشکلات خود را حل کنند و بتوانیم قراردادها را پیش از روز پنجشنبه که عازم آنکارا خواهیم شد، به ثبت برسانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به قول‌های مساعدی که از سوی نمایندگان دادستانی برای همکاری با ما در پروسه واگذاری امتیاز باشگاه داده شده، صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه، و بهنام ابولقاسم‌پور مدیر تیم، به عنوان نمایندگان باشگاه راه‌آهن در مراسم قرعه کشی لیگ چهاردهم حضور پیدا می‌کنند.

استیلی در خاتمه تاکید کرد: ما با نیت خیر  پا به عرصه میدان گذاشتیم تا راه‌آهن 76 ساله در تهران و حفظ شود و امتیاز قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال ایران به شهر دیگر منتقل نشود تا این بار هم شاهد سرنوشت تیم‌هایی چون پاس، داماش، ابومسلم و …. نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا