گوناگون

کواچ: کرواسي هجومي بازي خواهد کرد

نيکو کواچ اعلام کرد که کرواسي در ديدار مقابل برزيل در ديدار افتتاحيه جام‌جهاني 2014 اتوبوس را در خط دفاعي تيمش پارک نخواهد کرد!

به نقل از فارس، شاگردان کواچ اولين مسابقه خود در گروه A رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 را مقابل ميزبان اين مسابقات برگزار خواهند کرد. برزيل از سال 1975 و پس از شکست سه بر يک مقابل پرو در بلوهوريزنته در رقابت‌هاي کوپا‌آمريکا تاکنون در خانه خودش شکست نخورده است. ميزبان رقابت‌هاي جام‌جهاني همچنين در هيچ يک از اولين مسابقاتش در جام‌جهاني شکست نخورده و در 20 مسابقه قبلي خود 14 پيروزي و 6 تساوي داشته است. به هر حال کواچ در اين باره اظهار داشت: همه مي‌دانند که بازي براي کرواسي تا چه حد براي ما اهميت دارد. بهترين نمايشمان را در مسابقه‌اي تاريخي اجرا خواهيم کرد و مي‌توانم به شما تضمين بدهم که مردم کرواسي به ما افتخار خواهند کرد.

وي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا ميزبان را غافلگير کنيم و تا آخرين لحظه دست از تلاش نمي‌کشيم. کرواسي در شرايط مناسب مي‌تواند تاريخ‌ساز شود. نمي‌خواهيم امشب اتوبوس پارک کنيم.

سرمربي 42 ساله خاطرنشان کرد: مي‌خواهيم حمله کنيم و به دنبال فرصت‌ها خواهيم بود زيرا برزيل بسيار قوي است و اگر بخواهيد مقابل آنها موفق شويد بايد گل بزنيد.

در حالي که برزيل ستاره‌هايي مانند نيمار، اسکار، هالک، فرناندينيو و راميرس را دارد، کرواسي مي‌تواند به بازيکناني چون لوکا مودريچ، ايوان راکيتيچ، ايوان پريسيچ و ماتئو کواسيچ تکيه کند.

کواچ اضافه کرد: ما کرواسي‌ها دوست داريم مالکيت توپ را در اختيار دارشته باشيم زيرا اگر توپ دست ما باشد، حريفمان نمي‌تواند گل بزند. همچنين مي‌دانيم که برزيل دوست ندارد زياد به دنبال توپ بدود. تلاش مي‌کنيم فوتبالي بر مبناي مالکيت توپ اجرا کنيم. مطمئنا اين به ما و برزيل بستگي دارد.

وي گفت: تلاش مي‌کنيم تا جايي که بتوانيم توپ را حفظ کنيم و همچنين هر وقت که بتوانيم موقعيت‌هايي خلق کنيم. مطمئنا اين در حرف آسان‌تر از عمل است و ما اين را مي‌دانيم. اما تلاش مي‌کنيم تا گل بزنيم و گل نخوريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا