گوناگون

مدال آوران ووشو کار پلدختری تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته جوان یک دوره مسابقات ووشو انتخابی شهرستان پلدختر با حضور نوجوانان و جوانان با حضور 100 ورزشکار در سالن شهید عیدی نژاد شهر پلدختر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر در این مسابقات گفت: این شهرستان در رابطه با ورزشکاران پایه نوجوانان و جوانان یکی از قطب های صاحب عنوان استان محسوب می شود.

امید علی کاییدی افزود: شهرستان پلدختر به نمایندگی از استان لرستان در مسابقات ووشو استان چهار محال بختیاری شرکت و مقام نخست را کسب کرد و یکی از ورزشکار این شهرستان به نام جعفر ساکی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

وی با بیان این که 150 نفر در رشته ووشو در شهرستان پلدختر مشغول فعالیت هستند افزود: یکی از دلایل پیروزی در این رشته مربی دلسوز و تلاشهای هیئت ورزشی ووشون شهرستان بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: امکانات و تجهیزات ورزشی و اعتبارات این حوزه در شهرستان محدود است که این موضوع موجب شده که برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری با مشکل مواجه شویم.

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم گفت: شما ورزشکاران سرمایه های کشور هستید و ما باید خواسته های شما مدال آوران را برطرف کنیم و مسئولان باید در این راستا گام های بلندی را بردارند.

قدرت الله ترابی نژاد با بیان اینکه در امر ورزش کارهای خوب و مثبتی در شهرستان پلدختر در حال اجرا است، گفت: ورزش برای جامعه ما یک امر حیاتی و مهم است چرا که عقل سالم در بدن سالم قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده مشارکت نوجوانان و جوانان گفت: باید به توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان توجه و اهمیت بدهیم و نگذاریم مشکلات روی هم تلنبار شود.

ترابی نژاد افزود: چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر خیلی نامناسب بود اما با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته وضعیت بهتر شد که باید ورزشکاران در نگهداری فضاهای ورزشی کوشا باشند.

فرماندار پلدختر گفت: پیگیر مشکلات ورزشی شهرستان هستیم، زمین چمن مجموعه ورزشی در حال ساماندهی است و و اعتبارات چمن مصنوعی حاشیه زمین فوتبال نیز در حال تامین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا