Mihanpostگوناگون

اتمام شش پروژه دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه تا مهر ۹۴/ پذیرش دانشجو بدون آزمون تا ۱۷ آبان

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سعیدی پور بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران  از آغاز ثبت‌نام دانشجو بدون آزمون  در دانشگاه پیام‌نور و مقطع کارشناسی از روز شنبه ۱۰ آبان خبرداد و گفت: کار ثبت‌نام دانشجویان براساس سوابق تحصیلی و معدل تا ۱۷ آبان ماه ادامه دارد.

سعیدی پور تصریح کرد: وزارت علوم به دنبال حذف کنکور است و طبق قانون هم  مصوب شده است، لذا دانشگاه پیام‌نور به عنوان یک دانشگاه دولتی بدون کنکور دانشجو میپذیرد …

وی افزود: دانشجویان متقاضی می‌توانند از طریق لینک مربوط به دانشگاه در سایت سازمان سنجش  اقدام به ثبت نام براساس پیشینه تحصیلی و معدل کرده و پس از پذیرش در هریک از مراکز ما تحصیل کنند.

۳۰ هزار دانشجو در پیام نور کرمانشاه تحصیل می‌کنند/ آزاد شدن نقل و انتقالات بین واحدها

وی در خصوص تعداد واحدهای دانشگاهی این دانشگاه در کرمانشاه گفت: دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه دارای ۱۴ واحد  مرکز در شهرستان‌های استان است.

سعیدی از تحصیل حدود ۳۰ هزار دانشجو دانشجو در این دانشگاه خبرداد و گفت: در سال گذشته حدود ۱۸ هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند که بیش از چهار هزار نفر از این فارغ‌التحصیلان نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی قبول شده‌اند.

وی از آزاد شدن  مقوله مهمان و نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبرداد و گفت: از این به بعد ممنوعیتی برای نقل و انتقالات وجود ندارد و دانشجویان در هر واحدی که بخواهند می‌توانند ادامه تحصیل بدهند و یا مهمان شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه شهریه‌های دانشگاه پیام‌نور را نسبت به  سایر دانشگاه‌های دو سوم شهریه آنها و یا نصف آن عنوان کرد و این را یک عامل تشویق کننده برای تحصیل همه خصوصا اقشار کم‌درآمد برشمرد.

تغییر رشته پس از گذراندن یک نیم‌سال امکانپذیر شد

وی تاکید کرد: از شهریور ماه امسال تغییر رشته دانشجویان این دانشگاه پس از پایان نیم‌سال اول در گروه آزمونی که شرکت کرده‌اند و با گذراندن ۱۲ واحد و معدل ۱۴ صورت خواهد گرفت.

هفت پروژه دانشگاه پیام نور کرمانشاه در حال اجراست/ مشکل فاضلاب حل شد

وی هم‌چنین از اجرای ۷ پروژه توسط این دانشگاه در سال جاری خبرداد و گفت: در حال حاضر ۶ پروژه در کل استان با میانگین رشد ۳۵ درصد در دست اقدام هستند و در خوشبینانه‌ترین حالت در مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد ودر غیر این صورت تا پیان سال آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه هم‌چنین از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پروژه محوطه سازی دانشگاه پیام نور واحد کرمانشاه خبرداد و گفت: کار بهسازی فاضلاب این پروژه از قبل از عید انجام و محوطه سازی آن نیز بعد از عید شروع و هم‌اکنون تنها کار آسفالت آن باقی مانده است که در صورت مساعد بودن هوا آن نیز به پایان می‌رسد.

سعیدی پور هزینه اجرای این پروژه ها را از محل تسهیلات سفر مقام معظم رهبری به استان، کمک‌های استانی و اعتبارات دانشگاه اعلام کرد.

پی‌گیر تخلف استاد دانشگاه پیام‌نور هستیم

سعیدی پور از پی‌گیری تخلف و برخورد نامناسب یکی از اساتید حق‌التدریس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه توسط مسئولین خبر داد.

 سعیدی پور تصریح کرد: وی ۲۴ یا ۲۵ مهر ماه سال جاری وقتی درصدد ورود به دانشگاه بود، به دلیل انجام آسفالت محوطه و  به دستور رئیس دانشگاه که نباید کسی با خودرو وارد شود با تذکر نگهبان مواجه شد و در مقابل این تذکر عصبانی شده و نگهبان را تهدید کرده است.

وی افزود:فرد مزبور سپس دستور داده که  دو ماشین خاک مقابل در اصلی دانشگاه بریزند و  حتی اقدام به شکستن لوله‌های آب و فاضلاب کنند.

سعیدی ادامه داد: این اتفاق مقارن با روزی بود که  دانشگاه پیام نور میزبان جشن آغاز سال تحصیلی دو هزار دانشجوی جدید به همراه پدر و مادر آنها بود و مراسم به هم خورد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه تاکید کرد: همه مستندات از جمله تصویر دوربین مدار بسته از اقدامات غیرقانونی فرد خاطی را تحویل استانداری داده‌ایم و شورای آموزشی دانشگاه هم در حال بررسی موضوع ایشان به عنوان استاد حق‌التدریس دانشگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا