Mihanpostگوناگون

تکواندوکار قمی مدال طلای پومسه مردان کشور را به دست آورد

هاشم آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مسابقات پومسه دسته اول کشور اظهار کرد: پس از برگزاری هفته هفتم و هشتم لیگ بر‌تر پومسه بانوان، مسابقات لیگ دسته اول پومسه مردان نیز عصر شنبه در خانه تکواندو برگزار شد و نفرات اول تا سوم پومسه انفرادی و تیمی معرفی شدند که در این میان، سهم هیئت تکواندوی استان قم یک مدال خوشرنگ طلا بود.

وی گفت: هفته‌های هفتم و هشتم دسته یک پومسه بانوان از مرحله اول که حکم پایان بخش دور رفت مسابقات داشت، در ۲ بخش تیمی و انفرادی، به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و پومسه کاران در لیگ دسته اول در ۶ رده سنی به مصاف هم رفتند.

دبیر هیئت تکواندوی قم افزود: تنها مدال طلای تیم اعزامی قم به این مسابقات را جلال قربانپور از تیم هیئت تکواندوی قم به دست آورد که توانست با کسب بیشترین امتیاز نسبت به کامیاب صادقی از باشگاه راهیان تهران، محسن اصغری از هیئت تکواندوی سمنان و علیرضا رستمی از راهیان تهران روی سکوی نخست قرار گرفته و طلایی شود.

آقایی بیان داشت: تیم باشگاه راهیان تهران با ۵۵ امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص داد، شرکت ملی حفاری ایران با ۱۶ امتیاز در رده دوم و هیات تکواندو سمنان با ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در همین حال و در مسابقات برگزار شده لیگ برتر پومسه بانوان کبری سخایی وطن تکواندوکار بانوی قمی، در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، تنها مدال تیم تکواندوی قم را کسب کرد و در این رده سنی، پس از سیده مینا هاشمی از البرز مدال ارزشمند نقره لیگ بر‌تر را کسب کرد و معصومه حسن پور از خراسان شمالی و صهبا شریفی از خوزستان سوم شدند.

دبیر هیئت تکواندوی قم خاطرنشان کرد: فعالیت تکواندو قم در سال‌های اخیر در بخش پایه با رشد مناسبی همراه بود و تکواندوکاران رده‌های سنی پایه قم در هر دو بخش پسران و دختران نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورده‌اند اما در رده‌های سنی بزرگسالان و به ویژه در بخش بانوان، تکواندو قم در حال رشد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا