Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

آیا در ایران شرکت های معتبر خرید و فروش لپ تاپ دسته دوم فعالیت دارند ؟

اطلاع گستر شرکتی است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه ماشین های اداری است و شما با اطمینان خاطر می توانید لپ تاپ های دسته دوم و حتی خراب خود را با قیمت مناسب به آن ها بفروشید

خرید لپ تاپ دسته دوم در حالی در کشورمان رونق زیادی دارد که صدها محدودیت عجیب و غریب سد راه واردات این کالای ضرورری، کاربردی و البته تخصصی قرار گرفته است. این تازه یکی از چالش های پیش روی ما ایرانی ها برای  دسترسی به لپ تاپ ، آن هم در برند های معتبر و روز دنیا است.

از طرفی مانع دیگری که سد راه کاربران ایرانی جهت خرید لپ تاپ نو قرار دارد ، قیمت بالای این گجت کاربردی در فروشگاه های محصولات دیجیتال است.

بنابراین با این دو مانع ، اگر بگوییم که دسترسی به لپ تاپ های برند برای اکثر ایرانی ها به یک رویای دست نیافتنی بدل شده است ، مزاح نگفته ایم.

با این حال در دنیای فناوری امروزی که جدیدا هوش مصنوعی هم چاشنی آن شده است ، ضرورت دارد که در هر خانه و یا محل کار حداقل یک لپ تاپ با مشخصات فنی روز موجود باشد ، اما جای خالی آن در اکثر خانه ها به قدری احساس می شود که فناوری های مدرن روز به سرعت سرسام آوری پیشرفت می کند.

در این میان ضرورت خرید لپ تاپ به واسطه ی فعالیت های کسب و کاری ، تحصیلی و حتی سرگرمی به حدی است که نداشتن این گجت کاربردی به نوبه ی خود می تواند باعث اختلال در پیشرفت و یادگیری همه جانبه ی افراد جامعه شود.

راهکار چیست ؟ آیا خرید لپ تاپ دسته دوم پیشنهاد مناسبی است؟

بله ، خرید لپ تاپ دسته دوم راهکار مناسبی است اما قبل از توضیح در خصوص آن باید گفت که در اکثر کشورهای دنیا و حتی در کشورهای تولید کننده لپ تاپ از جمله چین و ژاپن هم بازار خرید و فروش لپ تاپ دسته دوم رونق زیادی دارد. چرا که خیلی از افراد به 2 دلیل…

1- به دلیل شرایط مالی مجبور به خرید لپ تاپ دسته دوم هستند.

2- که دلیل مهمتری به نظر می رسد ، اعتماد به فروشندگان لپ تاپ های دسته دوم هست. چرا که این افراد و یا شرکت ها لپ تاپ دسته دوم سالم و بدون ایراد را از مشتریانی که قصد فروش دارند، خریداری کرده و بعد از بررسی فنی و اطمینان از سالم بودن لپ تاپ ها آن را به خریداران خود می فروشند.

خرید لپ تاپ دسته دوم
خرید لپ تاپ دسته دوم

آیا در ایران شرکت های معتبر خرید و فروش لپ تاپ دسته دوم فعالیت دارند ؟

مشابه این شرکت ها در همه جای دنیا هستند . در کشورمان هم تعداد زیادی از شرکت ها این کار را انجام می دهند اما در میان آن ها شرکت اطلاع گستر با سایت اطلاع وب با 23 سال سابقه در خرید و فروش لپ تاپ دسته دوم آن هم در تمامی برندها، جز شرکت های معتبر و قابل اعتماد برای مشتریان زیادی در سراسر کشور است.

بنابراین اطلاع گستر شرکتی است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه ماشین های اداری است و شما با اطمینان خاطر می توانید لپ تاپ های دسته دوم و حتی خراب خود را با قیمت مناسب به آن ها بفروشید و حتی می توانید از همین شرکت لپ تاپ مناسب تری را براساس بودجه خود خریداری و جایگزین کنید.

مراحل و روند کار اطلاع وب جهت خرید لپ تاپ دست دوم ؟

  1. تماس تلفنی با شماره همراه (موبایل) Tel : 0912 10 11 804
  2. ارسال تصاویر لپ تاپ از طریق واتساپ برای مدیر خرید فروشگاه اطلاع وب
  3. اعلام مشخصات دقیق لپ تاپ و ارسال تصاویر واضح توسط فروشنده ای آن لپ تاپ
  4. احراز هویت فروشنده لپ تاپ کارکرده توسط فروشگاه با دریافت کارت شناسایی از مهمترین شرایط خرید لپ تاپ دسته دوم توسط شرکت اطلاع گستر است
  5. قیمت گذاری لپ تاپ دست دوم بصورت دقیق
  6. رویت لپ تاپ استوک قبل از پرداخت پول
  7. تست سلامت لپ تاپ دست دوم
  8. چک کردن شماره سریال لپ تاپ با بایوس لپ تاپ قبل از خرید دستگاه
  9. چک کردن دقیق مشخصات فنی لپ تاپ استوک
  10. واریز پول لب تاپ توافق شده به حساب فروشنده در همان لحظه
  11. دریافت رسید دستی یا فاکتور از بابت لپ تاپ دریافتی

راه ارتباطی با فروشگاه اطلاع گستر و صحبت با کارشناسان این شرکت

تلفن تماس با خریدار لپ تاپ دست دوم ، کارکرده ، استوک و برای فروش لپ تاپ

جهت اطلاع بیشتر از روند خرید لپ تاپ دسته دوم ، سایت اطلاع وب را دنیال کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا