گوناگون

آخرین دستاوردهای تبیان در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی این موسسه با اشاره به حضور پررنگ تبیان در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: تا پایان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن هر شب مسابقه پیامکی در غرفه تبیان برگزار می شود و هر شب یک سوال قرآنی مطرح و علاقه مندان با ارسال گزینه صحیح به شماره پیامک 30008130400000 می توانند در مسابقه پیامکی تبیان شرکت کنند.

 محمدرضا سلطانی شیرازی ادامه داد: در نهایت ساعت 22 قرعه کشی از میان کاربرانی که پاسخ مناسب را ارائه کرده باشند، انجام خواهد شد.

وی افزود: پرسش ها از مقالات سایت تبیان طراحی شده است و بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه تبیان می توانند پاسخ مناسب را به پرسش طرح شده، ارائه کنند.

مدیر روابط عمومی تبیان تصریح کرد: از خدمات دیگر غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم می توان به ارائه رایگان نرم افزارهای تلفن همراه و تبلت، ارائه خدمات قرآنی به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی تبیان، ارائه شبکه تخصصی قرآن تبیان، ختم قرآن و صلوات آنلاین و همچنین ارائه بسترهای وبلاگی موسسه اشاره کرد.

سلطانی شیرازی اظهار کرد: تبیان با هدف تعامل بیشتر با کاربران و بازدیدکنندگان در بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 3 تیر ماه مصادف با 25 شعبان آغاز و تا 22 تیر ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس ادامه دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا