گوناگون

آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی

383626 399رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بیمارستان بهمن به تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت و با بیان اینکه با توجه به گذشت 6 روز از بستری شدن آیت‌الله و ایست قلبی که داشتند، خوشبختانه قسمت‌های مختلف قلب، کلیه و کبد به حالت عادی برگشته است، گفت: اما چون مدت زمانی از عدم خون‌رسانی به مغز گذشته بود، هنوز هوشیاری که لازم باشد را به دست نیاورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تلاش پزشکان همچنان ادامه دارد و مشاوره‌های مختلفی انجام شده و متخصصان مختلف را آورده‌اند، اظهار داشت: همانطور که تا الان دعای مردم شامل حال آیت‌الله مهدوی کنی شده است، این دعاها ادامه یابد و از آنجا که در ایام نزدیک به ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) قرار داریم تقاضای خانواده آیت‌الله این است که باز هم مردم دعا کنند تا مشکلاتی که در مغز ایشان به وجود آمده، برطرف شود و ایشان زندگی طبیعی و خدمات خود را ادامه دهند.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون حضور پرفسور صمیعی در بیمارستان بهمن افزود: وی برای سمیناری که در بیمارستان میلاد برگزار می‌شود به تهران می‌آید و این از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی اضافه کرد: تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی هر تخصصی که لازم باشد دعوت می‌کنند و این بستگی به نظر پزشک و تیم پزشکی دارد به همین جهت دعوت از متخصصان اختصاص به فرد خاصی ندارد.

انصاریان افزود: از آنجا که در رسانه‌ها موضوع حضور پرفسور سمیعی بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی اعلام شده بود بنده خواستم اعلام کنم که او برای شرکت در یک سمینار به تهران می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا