گوناگون

آرامش امروز جامعه مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) است

به گزرش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه عده‌ای از جوانان مشتاق، مومن و ولایتمدار از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های شبانه‌روزی انجام داده‌اند افزود: مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی از ویژگی‌های این سربازان است و موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران همسنگ کشورهایی با سابقه طولانی اطلاعاتی است.

وی با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) ادامه داد: روز جهانی مستضعفین به معنای حکومت اسلامی و توجه به حقوق مستضعفین است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی افزود: جهاد سازندگی از سازمان‌های تاثیرگذار در روند محرومیت‌زدائی در کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه آثار محرومیت‌زدائی در اکثر نقاط کشور به ویژه در مناطق محروم دیده می‌شود گفت: جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز هم آثار آن در جامعه دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه تلاش‌های شبانه روزی جهاد سازندگی در مناطق مختلف کشور به خوبی دیده می‌شود افزود: باید قدر دان خدمات این سازمان بود و در راستالی ترویج کشاورزی مدرن در کشور تلاش کرد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در عرصه تولیدات دامی و باغی فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است افزود: سازمان جهاد کشاورزی از بدنه کارشناسی بهره‌ مند است و در امور مختلف کشاورزی گام‌های مطلوبی برداشته شده است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی در سال 1359 ادامه داد: انقلاب فرهنگی ساختار کار آمدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت چهار مجاهد فی سبیل‌الله نظام اسلامی که با حکم یک مرجع حسنعلی منصور را اعدام کردند، افزود: شهیدان امانی، نیک‌نژاد، صفار هرندی و در اوج خفقان سیاسی توانستند ابهت رژیم پهلوی را در هم بشکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا