گوناگون

آقای جعفری ظرفیت شكست را در خود بالا ببرید/ دست از فرافکنی بردارید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پیکان، احمد مددی اصلی‌ترین علت صحبت‌های اخیر جعفری مدیرعامل باشگاه فجر را شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت شكست و سقوط فجر به لیگ دسته اول دانست و گفت: ریشه جوسازی‌های مسئولان فجر مربوط به اكنون نیست. آنان از فردای برگزاری دیدار رفت در شیراز و هنگامی كه متوجه شدند از نظر فنی زورشان به پیكان نمی‌رسد، شروع به فرافكنی كرده و علیه تیم پیكان تخریب‌ها و فضاسازی‌های فراوانی را ایجاد کردند.

وی در ادامه تصریح كرد: خدا را شکر با تدبیر درست و منطقی مدیر عامل باشگاه پیكان و توصیه ایشان به بازیكنان و كادر فنی مبنی بر آرامش و تمركز بر دیدار برگشت و پرهیز از جنجال و حاشیه پراكنی، با اعتقاد و ایمان راسخ و با منش اخلاقی موفق به پیروزی و صعود به لیگ برتر شدیم.

قائم مقام باشگاه پیكان جوسازی رسانه‌ای ایجاد شده از سوی مدیر عامل باشگاه فجرسپاسی شیراز را با هدف به حاشیه كشیدن صعود افتخار آمیز پیكان به لیگ برتر دانست و افزود: بهتر است آقای جعفری فكری به حال تیم سقوط كرده‌اش بكند و در عین حال پاسخی منطقی به هواداران مغموم و خونگرم تیم فوتبال فجرسپاسی بابت چرایی سقوط این تیم داشته باشد كه چرا فجرسپاسی به این حال و روز افتاده است؟!

مددی در ادامه خاطرنشان كرد: در طول فصل مسابقات لیگ یك فوتبال كشور، سختی‌های فراوانی متحمل شدیم و از ناحیه داوری خسارت‌های زیادی دیدیم اما همواره در چارچوب قانون مسایل‌مان را پیگیری كردیم اما این نمی‌شود هرکس از ظن و گمان خود به تهمت و افترا دست بزند و موفقیت‌های یك باشگاه را زیر سوال ببرد.

وی اتهام جعفری به تیم پیكان را ابهام آمیز دانست وافزود: سعید حلافی تا پیش از اینكه به خدمت تیم پیكان درآید، در 3 تیم پرسپولیس، نفت تهران و داماش حضور داشته، پس چگونه است كه ایشان مدعی جعلی بودن كارت پایان خدمت این بازیكن است، در حالیكه وی پیش از این و با همین كارت به ظن ایشان جعلی در 3 باشگاه بازی كرده است.

قائم مقام باشگاه پیكان تهران در پایان گفت: به آقای جعفری توصیه می‌كنم ظرفیت شكست را در خود بالا ببرد و به جای فرافكنی، واقعیت صعود پیكان به لیگ برتر را با جان و دل بپذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جعفری مدیرعامل فجرسپاسی شیراز در آخرین اظهارنظرش اعلام کرد شکایت رسمی خود از باشگاه پیکان در خصوص استفاده از کارت پایان خدمت جعلی یکی از بازیکنان پیکان را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا