گوناگون

آيت‌اللهي: فردا دستيار وينگادا مشخص مي‌شود

هادي آيت‌اللهي در گفت و گو با راديو ورزش در مورد شرايط تيم اميد با حضور وينگادا در تمرينات اظهار داشت: وينگادا برنامه هاي خوبي براي تيم اميد دارد و از ما هم خواسته علاوه بر برنامه ريزي هاي قبلي دو بازي هم در تهران داشته باشيم و ما هم با تيم هاي اردن و عمان مکاتبه کرديم تا اين بازي ها برگزار شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به بازي هاي آسيايي کره جنوبي و آغاز ليگ از ابتداي تابستان براي تيم اميد برنامه ريزي درستي شده يا خير اظهار داشت: از بهمن ماه گذشته برنامه ريزي براي تيم اميد انجام داده ايم. تقويم اميد را بسته ايم و تمام روزهاي فيفا، ليگ قهرمانان آسيا، جام ملت هاي آسيا تا المپيک 2016 را لحاظ کرده ايم. اميد هم داريم که در اين روزهاي تعطيلي ليگ همه بازيکنان در اردو حضور داشته باشند. خود وينگادا هم نظرش بر اين بوده که بازيکنان دو روز در هفته در اختيارش باشند تا کار روي زمين نماند. براي تکميل شدن برنامه ها هم به زودي جلسه اي با تاج خواهيم داشت.

آيت‌اللهي در خصوص اينکه فکر نمي کند بازيکنان با توجه به پايان ليگ خسته هستند، گفت: همين طور است و وينگادا هم همين نظر را دارد. اميدوار هستيم که تا پايان خرداد بازيکنان کامل شوند و تيم را به طور کامل جمع کنيم.

نايب رئيس فدراسيون در ارتباط با دستيار ايراني وينگادا و شرايط هومن افاضلي گفت: در جلسه اي که فردا خواهيم داشت تکليف اين موضوع را مشخص مي کنيم. ما از افاضلي در مجموعه تيم هاي ملي استفاده مي کنيم. نظر ما استفاده از اوست و سعي مي کنيم شرايط را براي او فراهم کنيم.

وي در خصوص اينکه اکنون هزينه هاي تيم اميد برعهده فدراسيون است يا کميته ملي المپيک گفت: با توجه به شرايط اعتباري کميته ملي المپيک فعلا هزينه ها بر عهده ماست حتي حقوق وينگادا را هم ما مي دهيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا