گوناگون

اجرای طرح های ترافیکی در شهر کرمانشاه را با جدیت پیگیری می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی بابادی در بازدید از طرح های ترافیکی شهر کرمانشاه ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح های ترافیکی گفت: اجرای این طرح ها که کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان را به دنبال دارد برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: در جلسه شورای ترافیک برخی از طرح ها ترافیکی مورد بررسی قرار گرفت که برای تسریع در اجرای آنها برنامه بازدید بصورت میدانی را در دستور کار قرار دادیم.

رضایی گفت: اجرای طرح هایی که مانند تقاطع غیر همسطح در شهر کرمانشاه باید با سرعت بیشتری اجرا شوند و علاوه بر این طرح ها، طرح های اصلاح هندسی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای کند طرح غیر همسطح تقاطع ده مجنون گفت: پیمانکار جدید این طرح باید هر چه سریعتر مشخص شود تا اجرای آن تسریع شود.

وی گفت: اجرای طرح های ترافیکی در شهر کرمانشاه را با جدیت مورد پیگیری قرار می دهیم.

رئیس شورای ترافیک استان بیان داشت: دستگاه های زیر مجموعه این شورا باید بصورت مستمر به فکر ارائه طرح ها و برنامه های جدید جهت حل مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شهر کرمانشاه با توجه به ایفای نقش مهم در منطقه غرب باید دارای برنامه های جامع و راهبردی در زمینه ترافیکی به منظور تسهیل در ترددها باشد، لذا هر کار و طرحی که حل مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه را به دنبال داشته باشد با جدیت از سوی مدیریت ارشد استان حمایت می شود.

وی همچنین از راهنمایی و رانندگی استان خواست یک بررسی دقیق برای نصب عابر پیاده در مناطق مختلف شهر کرمانشاه انجام دهد و این موضوع را دلایل کافی به شورای ترافیک استان گرازش کند.

در این بازدید مقرر شد یک مجتمع خرید و فروش اتومبیل در شمال شهر کرمانشاه احداث گردد تا نمایشگاه های مستقر در شمال کرمانشاه به این محل منتقل شود.

شایان ذکر است اجرای طرح تقاطع غیر همسطح ده مجنون، طرح روگذر تقاطع ولایت جهت اجرای طرح هندسی و مرکز و بازار خرید و فروش خودرو در شهر کرمانشاه و اجرای پل عابر پیاده در شهرک هوانیروز و اجرای طرح هندسی در شهرک ظفر از جمله طرح هایی بودند که مورد بازدید استاندار کرمانشاه بازدید قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا