گوناگون

اجرای ویژه‌های سلامت و پیشگیری از مصرف دخانیات در جنوب پایتخت

فاطمه داداش‌زاده، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح‌های ویژه سلامت و پیشگیری از مصرف دخانیات در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته بدون دخانیات از 10 تا 17 خرداد ماه در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

داداش زاده اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های سلامت و پیشگیری از مصرف دخانیات در محلات 13 گانه منطقه 19 با حضور کارشناسان سلامت این منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای ویژه‌های سلامت و پیشگیری از مصرف دخانیات در محلات 13 گانه منطقه 19، برپایی غرفه‌های سلامت در بوستان، و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19، نمایش تئاترهای سلامت پیرامون پیشگیری از مصرف دخانیات از اقدامات اجرایی این طرح است.

داداش زاده خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و آموزشی پیرامون پیشگیری از مصرف دخانیات، آشنایی با بیماری‌های ناشی از مصرف دخانیات، همایش شهری سالم و زیبا شهر بدون دخانیات، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی پیشگیری از مصرف دخانیات و راه‌های مقابله با بیماری‌های ناشی از مصرف دخانیات از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا