گوناگون

احترام به سلیقه مخاطب گذاشتیم/ امیدوارم درگیر حاشیه‌ها نشویم

سامان سالور نویسنده کارگردان فیلم تمشک در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر، در مرحله بستن قراردادها برای نمایش فیلم تمشک هستیم و فکر می‌کنم مناسب ترین زمان برای نمایش فیلم 2 اکران بعد از عید فطر و یکی از گروه‌های سینمایی، یعنی اوایل و یا اواخر دومین ماه پاییز خواهد بود.
 
وی افزود: البته امیدوارم تیزرهای تبلیغاتی را پیش از اکران عید فطر به نمایش در‌آوریم تا مردم آرام آرام با فضای فیلم آشنا شوند.
 
سالور در ادامه گفت: فیلم تمشک در جشنواره فجر با وجود ترافیک فیلم و فیلمساز، ثابت کرد توانایی جذب انواع مخاطب را دارد، چرا که نظر مخاطب عام و صاحب نظران را جلب کرد و دلیل این امر، آن است که در این فیلم نهایت سعی خود را کردیم به مخاطب احترام بگذاریم.

این کارگردان تصریح کرد: تمامی عوامل تمشک با عشق در این مجموعه فعالیت کردند و ما هم جلوی دوربین شاهد این عشق با نقش آفرینی متفاوت بازیگرانی چون نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، سمیرا حسن پور و دیگر بازیگران بودیم و هم پشت دوربین با حضور عواملی چون محمود کلاری،‌وحید مقدمی و هایده صفی یاری بودیم.
 
سالور خاطر نشان کرد: ما با اقدامی که برای مخاطب قائل بودیم فیلم با استانداری تولید کردیم و با اینکه این روزها از واژه مستقل به خوبی استفاده نمی‌شود اما فیلم تمشک به واقع فیلمی مستقل است که امیدوارم درگیر حاشیه‌های پخش نشویم.
 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا